Τρίτη 11 Φεβρουαρίου 2014

Γνωστός Έλληνας απειλεί: Θα χάσουν πολλοί τον ύπνο τους με το βιβλίο μου [βίντεο]


Κατά την προσέλευση του στην παράσταση Τρωικός Πόλεμος που έκανε πρεμιέρα χθες, ρωτήθηκε για το βιβλίο που γράφει για τη ζωή του και προειδοποίησε ότι με όσα θα αναφέρει πολλοί άνθρωποι θα χάσουν τον ύπνο τους. 


Ο Λάκης Γαβαλάς μπορεί να είναι συνήθως χιουμοριστικός και να κάνει πλάκες, αλλά στη βιογραφία του θα έχει πολλές αποκαλύψεις που μόνο γέλιο δε θα προκαλέσουν κατά πως ισχυρίζεται.

«Ναι ναι ναι, θα χάσουν πολλοί τον ύπνο τους μόλις κυκλοφορήσει το βιβλίο μου. Ανέβασα και κατέβασα την εμπορική πλευρά της Ελλάδας, και αυτό το θέλησε το κράτος όχι εγώ, εγώ υπηρέτησα την πατρίδα μου για 32 χρόνια και δεν έφυγα ποτέ, για όλο αυτό θα μιλήσω, για το up και το down της καριέρας μου».

Μίλησε επίσης και για την επιθυμία του να παίξει στο θέατρο αν και αντιλαμβάνεται πως δε «χωράει» η παρουσία του.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...