Σάββατο 15 Φεβρουαρίου 2014

Έλλη Κοκκίνου: Όλα όσα μας «χωρίζουν» με τον Γιώργο Μπόγρη

«Δεν περίμενα να είμαστε τόσα χρόνια μαζί» λέει η τραγουδίστρια μιλώντας για τη σχέση της με τον νεαρό μπασκετμπολίστα 


Για τη σχέση της με τον Γιώργο Μπόγρη, όλα όσα τους «χωρίζουν» τα όσα μοιράζονται αλλά και για την επικοινωνία τους, μίλησε -μεταξύ άλλων- στο περιοδικό «Down Town» της Κύπρου η Έλλη Κοκκίνου. 


«Με κανέναν δεν επικοινωνείς απόλυτα... Ούτε με την ίδια σου τη μητέρα! Μωρέ, εδώ δεν επικοινωνώ με τον εαυτό μου, πώς θα έχω την απαίτηση να επικοινωνώ άψογα με τον σύντροφό μου ή τον «χ» σύντροφο; Όλοι είμαστε στον κόσμο μας» δήλωσε η τραγουδίστρια και συνέχισε με όσα τους «χωρίζουν». «Μόνο τα χιλιόμετρα, γιατί παίζει στη Θεσσαλονίκη. Α, και το ύψος! Αυτό κι αν μας "χωρίζει"... Κατά τα άλλα, δε μας χωρίζει τίποτα».

Ο σύντροφός της ξέρει τα πάντα για εκείνη; «Όχι. Τα πάντα δεν τα ξέρει κανένας. Ίσως η μητέρα μου γνωρίζει σχεδόν τα πάντα για μένα, ο φίλος μου ο Κωνσταντίνος και ο Παύλος Σταματόπουλος. Ξέρεις, είμαι ένας άνθρωπος που, όταν δεν είμαι καλά, κόβομαι από τους πάντες. Δε θέλω να μιλήσω εκείνη τη στιγμή. Όταν είμαι χάλια, απομονώνομαι. Αφού όμως το επεξεργαστώ, τότε θα ανοιχτώ σε πολύ δικούς μου ανθρώπους» ανέφερε στο Down Town Κύπρου η τραγουδίστρια.

Στην ερώτηση αν το περίμενε ότι θα ήταν με τον νεαρό μπασκετμπολίστα τρεισήμισι χρόνια, η Έλλη απάντησε: «Όχι. Η αλήθεια είναι πως όχι. Ούτε εγώ, ούτε κανένας. Εξεπλάγην ευχάριστα. Είναι αυτό που λέγαμε και πριν: δεν ξέρεις πώς τα φέρνει η ζωή. Μπορεί να σε εκπλήξει ανά πάσα στιγμή. Κι εμένα, σε αυτό το κομμάτι, με εξέπληξε ευχάριστα». 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...