Τετάρτη 12 Φεβρουαρίου 2014

Χρύσπα: Έχω γίνει λιγότερο αυστηρή με τον εαυτό και το σώμα μου

«Οι αυξομειώσεις που είχα παλαιότερα οφείλονταν στα βουλιμικά επεισόδια που αντιμετώπιζα»


Για τις κρίσεις βουλιμίας που αντιμετώπιζε, τον τρόπο που τις ξεπέρασε, αλλά και το πρόγραμμα διατροφής και γυμναστικής της μίλησε σε τηλεοπτικό περιοδικό η Χρύσπα.


«Ξύπνησα μια μέρα και είπα στον εαυτό μου "Δεν πάει άλλο!”. Έτσι πήρα τις συμβουλές ενός ειδικού και απευθύνθηκα σε κάποιον διαιτολόγο-διατροφολόγο. Άλλαξα τις διατροφικές μου συνήθειες, έφτιαξα το πρόγραμμά μου και πρόσεξα πολύ τη διατροφή μου. Έτσι κατάφερα να χάσω τα περιττά κιλά, έκανα καλό στο σώμα και στον οργανισμό μου, στην υγεία μου και στον ίδιο μου τον εαυτό» είπε εξηγώντας πώς αντιμετώπισε τη βουλιμία και συνέχισε αναφερόμενη στις αυξομειώσεις του βάρους της: «Οι αυξομειώσεις που είχα παλαιότερα οφείλονταν στα βουλιμικά επεισόδια που αντιμετώπιζα. Ευτυχώς, κατάφερα να ξεπεράσω αυτά τα προβλήματα και έχω γίνει λιγότερο αυστηρή με τον εαυτό και το σώμα μου».

Όσο για το τι πρόγραμμα διατροφής ακολουθεί σήμερα; «Η διατροφή μου περιλαμβάνει αρκετή και καθαρή πρωτεΐνη, όπως το λευκό κρέας, το ψάρι, πολλά φρούτα και λαχανικά, 2-3 φορές την εβδομάδα όσπρια, αλλά και ξηρούς καρπούς -ειδικά φιστίκια Αιγίνης. Αποφεύγω να καταναλώνω πολλά τυριά, τηγανιτά, αλκοόλ και κενές θερμίδες γενικά», αποκάλυψε η τραγουδίστρια στο περιοδικό «Like».

Παράλληλα με τη διατροφή, η Χρύσπα αποκάλυψε και τη γυμναστική που προτιμά: «Δεν μπορώ να πω ότι είμαι άνθρωπος του γυμναστηρίου. Κατά περιόδους κάνω πιλάτες, γιόγκα, χορό, ή κάποια άλλη άσκηση».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...