Τετάρτη 12 Φεβρουαρίου 2014

Ο Σπύρος Παπαδόπουλος λέει για πρώτη φορά: «Αφαίρεσα το νεφρό μου»

Για το πρόβλημα υγείας που αντιμετώπισε το καλοκαίρι, μίλησε πρώτη φορά ο Σπύρος Παπαδόπουλος.

 
Ο ηθοποιός-παρουσιαστής, αναγκάστηκε να αφαιρέσει το δεξιό του νεφρό, καθώς οι γιατροί διέγνωσαν όγκο, με αποτέλεσμα να πρέπει άμεσα να του το βγάλουν.


Ο ίδιος σε συνέντευξη του, παραδέχτηκε ότι το αφαίρεσε, χωρίς ωστόσο να προχωρήσει σε περισσότερες λεπτομέρειες.

Στη συνέχεια, αναφέρθηκε και στο ψέμα, το οποίο όπως είπε είναι απαραίτητο σε ένα γάμο:

«Το ψέμα είναι απαραίτητο συστατικό σε ένα γάμο. Μετά από χρόνια τι θα πεις στη γυναίκα σου; Έχω αρχίσει και βγαίνω πιο συχνά με τους φίλους μου γιατί βαριέμαι να σε βλέπω; Δεν το λες. Ισχύει και από τα δυο μέρη, και αποτελεί μια συνθηκολόγηση!»

Παράλληλα, ξεκαθάρισε πως ούτε είχε ποτέ, ούτε και θέλει να έχει καμία σχέση με το Δημόσιο:

«Δεν θέλω να έχω σχέση με το Δημόσιο και να είμαι μισθωτός του. Δεν θα έκανα αίτηση στη ΝΕΡΙΤ. Δεν θέλω να γίνω δημόσιος υπάλληλος. Με εκνευρίζει αυτή η ακαμψία και η ακινησία του δημοσίου υπαλλήλου λόγω της ασφάλειας και της σιγουριάς», τονίζοντας πως «είναι κατάρα να μπει το παιδί μου στο Δημόσιο!Μακριά απ’  αυτό!»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...