Δευτέρα 10 Φεβρουαρίου 2014

«Η μοναξιά είναι το τίμημα που έχω πληρώσει», λέει ο Χρήστος Σιμαρδάνης

«Δεν το μετανιώνω, γιατί όταν έχω δίπλα μου το αντίθετό της είναι διπλά ουσιαστικό»

Η θεατρική παράσταση «Το τίμημα» του Άρθουρ Μίλερ στην οποία και πρωταγωνιστεί, αλλά και αυτό το τι είναι αυτό που του έχει στοιχίσει περισσότερο μέχρι σήμερα ήταν μερικά από τα θέματα για τα οποία μίλησε ο Χρήστος Σιμαρδάνης σε τηλεοπτικό περιοδικό.

«Είναι απορίας άξιον, γιατί αυτή η παράσταση δεν ανεβαίνει συχνά, ενώ είναι ένα σπουδαίο έργο, με ιδανικές συνθήκες. Δηλαδή, μόνο τέσσερις ηθοποιοί κι ένα σκηνικό. Ίσως να μην αντέχουν να ασχοληθούν μαζί του. Αναφέρομαι σε σκηνοθέτες και ηθοποιούς. Όσο προχωράς και μπαίνεις μέσα στο έργο, τόσο πονάς. Βρίσκεις κομμάτια από τη ζωή σου, αλλά και από κρυφές σκέψεις που έκανες και αυτό είναι ακόμα πιο επώδυνο. Ανακαλύπτεις ότι πήρες εγωιστικές αποφάσεις, ενστικτωδώς, ασυναίσθητα», είπε ο ηθοποιός για το θεατρικό έργο.

Τέλος, με αφορμή τον τίτλο της παράστασης, ο Χρήστος Σιμαρδάνης παραδέχτηκε στο «7ΗΜΕΡΕΣ TV» ποιο ήταν το πιο ακριβό τίμημα που πλήρωσε στη ζωή του: «Το τίμημα που εγώ έχω πληρώσει είναι η επιλογή μου να ζω όπως ζω. Είναι η μοναξιά, αλλά δεν το μετανιώνω, γιατί όταν έχω δίπλα μου το αντίθετό της είναι διπλά ουσιαστικό».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...