Παρασκευή 3 Ιανουαρίου 2014

Μαρία Μπεκατώρου: Ποτέ δεν φιλοδοξούσα να γίνω γνωστή

Για τη μέχρι τώρα πορεία της μίλησε η διάσημη παρουσιάστρια, αλλά και για το πέρασμα της από το ΑΡΤ στο κανάλι του ΑΝΤ1.


«Δεν είχα στο μυαλό μου να γίνω τρανή παρουσιάστρια σε ένα μεγάλο κανάλι. Μου άρεσε πάντοτε αυτό που έκανα, γιατί είχα επαφή με τον κόσμο, αλλά ποτέ δεν φιλοδοξούσα να γίνω γνωστή», δήλωσε η παρουσιάστρια στο περιοδικό ΕΓΩ Weekly.

«Δεν μου λείπει το ΑΡΤ, γιατί μιλώ συνέχεια με την οικογένεια Καρατζαφέρη. Επιπλέον δεν μου λείπει η πρωινή εκπομπή. Την έκανα επί τόσα χρόνια και ένιωσα ότι έκλεισε αυτός ο κύκλος» συμπλήρωσε στη συνέντευξη της.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...