Πέμπτη 2 Ιανουαρίου 2014

Πηνελόπη Αναστασοπούλου: "Θέλω να κάνω οικογένεια, είμαι πολύ ερωτευμένη"

Από την πρώτη ματιά καταλαβαίνει κανείς πως πρόκειται για μια σέξι παρουσία, αφού η θηλυκότητα ξεχειλίζει από κάθε σημείο του κορμιού της. 


Αναμφισβήτητα η ηθοποιός, παρουσιάστρια και front woman των Mamacita είναι η γυναίκα που κάθε άντρας ονειρεύεται να έχει δίπλα του. 



Η Πηνελόπη Αναστασοπούλου διανύει την καλύτερη φάση της ζωής της και θέλει άμεσα να κάνει τη δική της οικογένεια.

«Είμαι πανέτοιμη να κάνω οικογένεια. Είμαι σε μια φάση που κάτι τέτοιο θα το δεχτώ με χαρά», παραδέχεται. Η ηθοποιός εδώ και μερικούς μήνες είναι full in love με το μουσικό Φώτη Γιαννακόπουλο. «Είμαι πολύ ερωτευμένη με το σύντροφό μου». Αν και θέλει να κρατά την προσωπική της ζωή μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας, στενοί φίλοι του ζευγαριού αποκαλύπτουν πως οι δυο τους ζουν έναν μεγάλο έρωτα.

Η Πηνελόπη ποτέ δεν ονειρευόταν την ημέρα του γάμου της, αυτό που την ενδιέφερε πάντα ήταν να βρει κάποιον που κοντά του θα νιώσει πλήρης. «Θέλω να μπορώ να γείρω στο σύντροφό μου και να νιώσω ασφάλεια. Θέλω ο άνθρωπος που είναι δίπλα μου να είναι πιο μπροστά από μένα, να έχει να με πάει κάπου. Έχω ανάγκη να νιώσω γυναίκα», εξομολογείται.

Όπως όλα δείχνουν, η 36χρονη ηθοποιός έχει βρει στο πρόσωπο του συντρόφου της ό,τι ονειρεύεται σε έναν άντρα. Είναι μάλιστα η πρώτη φορά στη ζωή της που νιώθει έτοιμη να γίνει μαμά. Η Πηνελόπη θέλει να κάνει όσο πιο πολλά παιδιά μπορεί και είναι πρόθυμη να βάλει στην άκρη την καριέρα της προκειμένου να το πετύχει. Αν και είναι παραδοσιακή γυναίκα, πιστεύει πως η δημιουργία οικογένειας δεν προϋποθέτει την ύπαρξη ενός γάμου. «Για μένα γάμος δεν είναι το μυστήριο, αλλά το να είσαι καλά με τον άνθρωπό σου. Να υπάρχει αγάπη και αφοσίωση» καταλήγει.

Πηγή: Περιοδικό Yes!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...