Πέμπτη 2 Ιανουαρίου 2014

Ο Δάκης απαντά στις φήμες που θέλουν το μοντέλο Εβελίνα Παπαντωνίου να είναι κόρη του

Η εκ βαθέων εξομολόγηση του τραγουδιστή.


Συνέντευξη σε εβδομαδιαίο περιοδικό παραχώρησε ο Δάκης. Ο Έλληνας τραγουδιστής στην εκ βαθέων εξομολόγησή του άνοιξε την καρδιά του και μίλησε για όλα. Για τις δυσκολίες που βίωσε στην ζωή του,την σχέση του με την Μαργαρίτα Μπρόγιερ, την κατάθλιψη αλλά και τις φήμες που τον θέλουν πατέρα της Σταρ Ελλάς 2001, Εβελίνας Παπαντωνίου.

Ο Δάκης για τις φήμες που τον θέλουν πατέρα της Εβελίνας Παπαντωνίου

Έκανα πολλή παρέα με την μητέρα της. Η Εβελίνα ήταν στα πρώτα της βήματα στην μόδα και μόλις είχε ετοιμάσει ένα "book" ως μοντέλο. Μου το είχε φέρει, λοιπόν και το βλέπαμε στο καμαρίνι. Στο χώρο ήταν παρών και ένας δημοσιογράφος. Κρατούσαμε ο καθένας από μια φωτογραφία με την ίδια πόζα και μεταξύ άλλων, μου είπε "Μοιάζετε" και του απάντησε για πλάκα "Είναι κόρη μου". Αυτό ήταν! Από εκεί ξεκίνησαν όλα.Όλα ξεκίνησαν από ένα αστείο. Όταν βγήκε στην δημοσιότητα, ήταν πολύ δύσκολο να πείσω ότι δεν ίσχυε. Δεν με πίστευε κανείς. Σήμερα, φυσικά και μιλάω και την Εβελίνα.

Η πιο δύσκολη στιγμή στην ζωή του και η κατάθλιψη

Είχα δύο περιπέτειες υγείας στην ζωή μου. Από τα λέιζερ των νυχτερινών κέντρων, πειράχτηκαν κύτταρα του εγκεφάλου μου. Πέρασα πολλά μέχρι να εντοπιστεί η αιτία του προβλήματος.Λιποθύμησα. Έχασα τις αισθήσεις μου και πέφτοντας χτύπησα. Ξύπνησα την επόμενη μέρα στο νοσοκομείο. Για πολύ καιρό οι γιατροί προσπαθούσαν να ανακαλύψουν πού οφειλόταν η κατάστασή μου. Μου χορήγησαν μια φαρμακευτική αγωγή, η οποία μου προκάλεσε κατάθλιψη. Αναγκάστηκα να πάρω αντικαταθλιπτικά χάπια. Τα φάρμακα ήταν πολύ δυνατά.Έπειτα ξεκίνησε ένας φαύλος κύκλος. Ήμουν πολύ άσχημα ψυχολογικά. Δεν άντεχα να μείνω μόνος. Ήθελα συνέχεια να έχω παρέα. Όταν παθαίνεις κατάθλιψη αδυνατείς να εξηγήσεις λογικά όσα νιώθεις. Χτυπούσε η πόρτα ή το τηλέφωνο και τρόμαζα. Δεν μπορούσα ούτε να κοιμηθώ ούτε να είμαι ξύπνιος. Ήταν μια τρομερά δύσκολη περίοδος της ζωής μου.

Δάκης

Πηγή: ΕΓΩ weekly

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...