Παρασκευή 3 Ιανουαρίου 2014

Αντώνης Λουδάρος: «Μαζεύω ξύλινα παιχνίδια εδώ και χρόνια»

Ο πατέρας του Αντώνη Λουδάρου με τι ασχολούνταν;


«Ήταν τορναδόρος και μπορούσε να φτιάχνει καλούπια για διάφορα πράγματα. Εκτίμησα τη δουλειά του όταν μου έφερε το πρώτο μου skateboard και μου είπε ότι έφτιαξε εκείνος τις ρόδες. Επιτέλους, ο μπαμπάς είχε κατασκευάσει παιχνίδι!» τόνισε στο Πρώτο Θέμα.  


Η αγάπη του για τα παιχνίδια από πότε κρατάει; «Μαζεύω ξύλινα παιχνίδια εδώ και χρόνια, τα οποία και υπάρχουν διάσπαρτα στο σπίτι μου. Πριν από λίγους μήνες μού μπήκε η ιδέα να τα μαζέψω και να τα πάω σε κάποιο πατάρι. Θυμάμαι ότι είπα στον εαυτό μου: «Τέλος, Αντώνη, τα παιχνίδια, καιρός να ενηλικιωθείς!». Η δυσκολότερη φάση της ζωής του πότε ήταν; «Όταν έχασα τους γονείς μου ή πριν από την επαγγελματική μου άνοδο, όπου υπήρχαν τεράστιες οικονομικές δυσκολίες. Αλλά και όταν αναγκάστηκα να θέσω επί προσωπικού τα όριά μου, να πω μέχρι εδώ και επομένως «αντίο».»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...