Παρασκευή 3 Ιανουαρίου 2014

Λίτσα Πατέρα για Μενεγάκη: Η Ελένη είναι από τα αγαπημένα μου πλάσματα

Για τις συνεργασίες της στη τηλεόραση αλλά και τις απολαβές της όλα αυτά τα χρόνια μίλησε η Λίτσα Πατέρα σε γνωστό περιοδικό.


«Πολλά χρήματα δεν έχω βγάλει, αλλά κάνοντας δυο και τρεις δουλειές κατάφερα να εξασφαλίσω ένα ποσό για να ζω αξιοπρεπώς εγώ και η οικογένειά μου. Δεν έχω εκατομμύρια στην άκρη. Μακάρι να τα είχα να σκορπάω κιόλας» δήλωσε η διάσημη αστρολόγος στο περιοδικό ΟΚ!


Δεν παρέλειψε ωστόσο να σχολιάσει τις παλιές της συνεργασίες, μιλώντας ιδιαίτερα για την Ελένη Μενεγάκη.

«Μόνο με τη Ρούλα Κορομηλά και την Ελένη Μενεγάκη ζήσαμε πολύ μαζί. με την Ελένη ειδικά συνεργαστήκαμε πάρα πολλά χρόνια. Είναι από τα αγαπημένα μου πλάσματα. Όλες οι άλλες συνεργασίες ήταν παροδικές, με την έννοια ότι οι παρουσιαστές δεν έμειναν πολύ καιρό στην ίδια θέση».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...