Τρίτη 7 Ιανουαρίου 2014

Ελευθερίου: Τι απαντάει σε όσους λένε ότι είναι ο προστατευόμενος του Θοδωρή Αθερίδη;

Πολλοί υποστηρίζουν ότι είστε προστατευόμενος του Θοδωρή Αθερίδη.


«Σε αυτό φταίω και εγώ. Οι καλλιτέχνες επιλέγουν να συνεργάζονται με όσους σέβονται και ως ανθρώπους. Με τον Θοδωρή αγαπηθήκαμε με τον καιρό και γίναμε
φίλοι. Αισθάνομαι ασφάλεια μαζί του. Δεν φταίει ο Θοδωρής που είμαι προστατευόμενός του. Είναι κάτι που εγώ έχω καλλιεργήσει. Δεν είναι ότι είπαν μίλησαν άσχημα για μένα όσον αφορά την παράσταση. Δεν είπαν ότι κάνω «ευκολία». Ακούστηκαν καλά λόγια», δήλωσε ο Λευτέρης Ελευθερίου σε συνέντευξή του στο περιοδικό «ΕΓΩ».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...