Σάββατο 11 Ιανουαρίου 2014

Μάνος Παπαγιάννης: Μετά από παράσταση, γνώρισα την Αγγελική

«Όποια παιδιά έρχονται και μου λένε ότι θέλουν να γίνουν δημοσιογράφοι, τους λέω "προσέχετε"»


Για τη σύζυγό του, Αγγελική Δαλιάνη, το πώς γνωρίστηκαν, αλλά και τη σχέση του με τους δημοσιογράφους μίλησε ο Μάνος Παπαγιάννης, καλεσμένος στο «Πρωινό Mou» το πρωί της Παρασκευής.


«Εγώ τελείωνα από μια παράσταση στο "Εθνικό", η Αγγελική είχε έρθει να δει μια άλλη παράσταση και, εντελώς τυχαία, καθόταν δίπλα από μια γνωστή μου. Εγώ πήγα να χαιρετήσω αυτή τη γνωστή μου κι έτσι μίλησα και στην Αγγελική. Μετά βγήκαμε για καφέ όλοι μαζί κι έτσι έγινε», αποκάλυψε ο ηθοποιός όταν ρωτήθηκε πώς γνωρίστηκαν με τη σύζυγό του, Αγγελική Δαλιάνη.

Όσον αφορά τη δημοσιότητα και τους δημοσιογράφους, ο Μάνος Παπαγιάννης είπε: «Είναι κάποιοι άνθρωποι που αλλοτριώνονται πολύ μέσα σε αυτό το επάγγελμα. Στην αρχή είναι μια χαρά άνθρωποι, αλλά στην πορεία αλλάζουν πολύ. Όποια παιδιά έρχονται και μου λένε ότι θέλουν να γίνουν δημοσιογράφοι, τους λέω "προσέχετε". Είναι λίγο περίεργο αυτό το επάγγελμα, είναι "κάπως"».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...