Τετάρτη 8 Ιανουαρίου 2014

Ρένος Χαραλαμπίδης: Η απελπισία είναι αμαρτία

«Δεν μου επιτρέπεται να είμαι απαισιόδοξος», τόνισε ο ηθοποιός


Συνέντευξη στο 7 μέρες tv έδωσε ο  Ρένος Χαραλαμπίδης ο οποίος τόνισε πως είναι  αισιόδοξος για το μέλλον παρά τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει αυτή την περίοδο η χώρα μας. 


«Για όλους τους ηθοποιούς η κρίση ήταν καταστροφική. Το επάγγελμά μας σχεδόν ακυρώθηκε. Περάσαμε μια πενταετία όπου όσοι κατάφεραν να μείνουν στη δουλειά, νιώθουν ότι πέρασαν από πόλεμο», δήλωσε στο περιοδικό «7 μέρες tv» και συνέχισε: «Δεν μου επιτρέπεται να είμαι απαισιόδοξος. Ξέρετε, για τη θρησκεία μας η απελπισία είναι αμαρτία. Οπότε, γενικά δεν μου επιτρέπω ν’ απελπίζομαι, αλλά δεν είμαι και χαζοαισιόδοξος, να μην αντιλαμβάνομαι τι συμβαίνει και να αισιοδοξώ χωρίς λόγο. Θέλω να βρίσκω την ισορροπία».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...