Τετάρτη 8 Ιανουαρίου 2014

Γιώργος Σαμπάνης: «Δεν τα πουλάω τα τραγούδια μου»

«Τα χρήματα που θα βγάλω από ένα τραγούδι είναι μόνο από τα πνευματικά δικαιώματα»


Για το ποιο είναι το πιο φτηνό, αλλά και πιο ακριβό τραγούδι που έχει δώσει σε τραγουδιστή μίλησε σε πρόσφατη συνέντευξή του ο Γιώργος Σαμπάνης, ο οποίος έχει συνεργαστεί μεταξύ άλλων με την Έλενα Παπαρίζου, την Καίτη Γαρμπή, την Πέγκυ Ζήνα, τον Αντώνη Ρέμο και πολλούς ακόμα τραγουδιστές «πρώτης γραμμής».


«Δεν τα πουλάω τα τραγούδια μου. Τα χρήματα που θα βγάλω από ένα τραγούδι είναι μόνο από τα πνευματικά δικαιώματα. Είναι δυνατόν να μου ζητήσει, για παράδειγμα, η Καίτη Γαρμπή να της γράψω ένα τραγούδι και να της ζητήσω χρήματα;», δήλωσε ο τραγουδιστής, στο περιοδικό OK!.

Και συνέχισε: «Δεν με αφορά. Δεν είναι δουλειά μου να κρίνω τι χρήματα μπαίνουν στη θέση του καθενός. Το να πληρωθώ από τραγουδιστές του βεληνεκούς του Αντώνη Ρέμου για παράδειγμα, το θεωρώ προσβλητικό. Γιατί μπορεί το Μην ξαναρθείς να ήταν ένα καλό τραγούδι, αλλά δεν ξέρω τι τύχη θα είχε αν δεν το είχε ερμηνεύσει εκείνος. Δεν θεωρώ ότι είμαι καταξιωμένος συνθέτης. Το παλιότερό μου τραγούδι, το Φιλί της ζωής, κυκλοφόρησε πριν από έξι χρόνια. Αν συνεχίσω να κάνω επιτυχίες ύστερα από 15 χρόνια, τότε ίσως να συζητήσω να αμειφθώ για τα τραγούδια μου. Δεν έχω αποδείξει ακόμα ότι είμαι σταθερή αξία στο χώρο του πενταγράμμου. Δεν είμαι ο Αντώνης Βαρδής ή ο Χρήστος Νικολόπουλος. Αυτούς τους συνθέτες θα έπρεπε να τους πληρώσει κάποιος μόνο και μόνο για να βάλουν την υπογραφή τους σε ένα CD».
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...