Παρασκευή 10 Ιανουαρίου 2014

Έλλη Κοκκίνου: Γιατί έληξε η συνεργασία με τον Σταμάτη Γονίδη;

Η τραγουδίστρια δίνει τη δική της εξήγηση


Για τον γιο της, το αναπάντεχο κλείσιμο του νυχτερινού κέντρου όπου εμφανιζόταν με τον Σταμάτη Γονίδη και την Στέλλα Καλλή, αλλά και τη ρουτίνα που μπορεί να «σκοτώσει» τον έρωτα μίλησε σε εβδομαδιαίο περιοδικό η Έλλη Κοκκίνου.


«Κάποια εποχή προσπαθούσα να είμαι αρεστή σε όλους. Και δεν εννοώ ότι προσποιούμουν. Απλώς δεν ήθελα να κάνω κάτι που ενδεχομένως θα ενοχλούσε ή θα προκαλούσε Εδώ και μερικά χρόνια συνειδητοποίησα ότι η ζωή είναι πολύ μικρή. Κανένας δεν έχει το δικαίωμα να μας επιβάλλει την άποψή του. Το σπίτι μου είναι σπίτι μου. Το συνειδητοποίησα μεγαλώνοντας, πριν τον χωρισμό» είπε η τραγουδίστρια.

Όσο για το τι συνέβη τελικά με το σχήμα στην «Ιερά Οδό», που έριξε αυλαία λίγες μέρες μετά την πρεμιέρα του; «Άλλα είχαν συμφωνηθεί και άλλα πήγαν να γίνουν. Παρεξήγηση συμφωνίας μεταξύ κάποιων ανθρώπων. Δεν φταίω εγώ σε καμία περίπτωση. Δεν ανακατεύτηκα πουθενά. Δεν ρωτήθηκα καν, απλώς ενημερώθηκα» είπε στο περιοδικό «ΕΓΩ! weekly». Όταν ρωτήθηκε αν καταλογίζει την ευθύνη στη συνεργασία ή στον επιχειρηματία, η Έλλη Κοκκίνου είπε: «Δεν το προσωποποιώ, ούτε στον Γονίδη ούτε στον επιχειρηματία. Κάτι από την αρχή δεν πήγε καλά και γι' αυτό έληξε έτσι άδοξα. Ήταν μια άτυχη στιγμή. Δεν είμαστε, όμως, μόνο εμείς. Εγώ πλήρωσα πολλά λεφτά για τις εμφανίσεις μου και ούτως ή άλλως “μπήκα μέσα”. Δεν έχασα μόνο τις μέρες των γιορτών, που θα μπορούσα να είχα κάνει κάποιες εμφανίσεις, αλλά και ολόκληρη τη σεζόν. Οικονομικά είμαι πάρα πολύ χαμένη. Εκτός από εμάς όμως, έμειναν στον δρόμο πολλές οικογένειες. Μουσικοί, σερβιτόροι, φωτιστές, παρκαδόροι».

Στη συνέχεια της συνέντευξης, η τραγουδίστρια ρωτήθηκε πώς θα νιώσει αν ο γιος της της αποκαλύψει κάποια στιγμή ότι είναι ομοφυλόφιλος: «Πολύ ψύχραιμα. Ο γονιός πρέπει να είναι κοντά στο παιδί του και εκείνο να νιώθει ότμ πορεί να του εκμυστηρευτεί τα παντα. Έχω πάρα πολλούς φίλους γκέι και τους αγαπώ πολύ. Ο αντρισμός δεν εξαρτάται από τις σεξουαλικές προτιμήσεις του καθενός, αλλά είναι στοιχείο της προσωπικότητας και του χαρακτήρα του. Ξέρω πολλούς που δηλώνουν "άντρες" και στη συμπεριφορά είναι αυτό που λέμε "γυναικούλες"».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...