Κυριακή 5 Ιανουαρίου 2014

Τόνια Σωτηροπούλου: «Είμαι κυνική»

Το τελευταίο διάστημα η Τόνια Σωτηροπούλου μένει στο Λονδίνο. 

Πώς είναι εκεί η ζωή της;


«Ασχολούμαι με τη δουλειά μου πηγαίνοντας καθημερινά σε καστ. Όταν δεν υπάρχουν γυρίσματα και έχω ελεύθερο χρόνο, βλέπω φίλους και ασχολούμαι με τις δουλειές του
σπιτιού, διότι ομολογώ ότι είμαι ακατάστατη. Υπάρχουν μονίμως ρούχα στο πάτωμα κι αυτό δεν με πειράζει. Ξέρω να επιβιώνω στο χάος. Εκείνη που ενοχλείται είναι η Σοφία, η σκυλίτσα μου, η οποία είναι περίεργη και υποχόνδρια» τόνισε στο Πρώτο Θέμα. Πώς έγινε vegetarian; «Πρέπει κάποια στιγμή να καταλάβουμε τι συμβαίνει σήμερα στη βιομηχανία του φαγητού και ιδίως του κρέατος. Εγώ τα ζώα τα αγαπάω και αρνούμαι να τα βάλω στο τραπέζι μου. Αγοράζουμε φιλέτα από ζώα που είναι γεμάτα ορμόνες, που μεγαλώνουν σε πολύ μικρούς χώρους και που σφαγιάζονται με τον πιο αισχρό τρόπο. Εγώ αρνούμαι να είμαι συμμέτοχος αυτού του πράγματος. Είναι σαν να τρώω τον ίδιο τον σκύλο μου.» Δεν είναι λίγοι εκείνοι που είπαν: «Τα πέντε λεπτά με τον Ντάνιελ Κρεγκ τα έκανε ολόκληρο θέμα»: « Δεν με πειράζει. Είμαι κυνική και επομένως οπαδός της άποψης του Αντι Γουόρχολ που έλεγε πολύ σοφά «να μη σε ενδιαφέρει αυτό που γράφεται για εσένα, να μετράς τις ίντσες». Από κει και πέρα, δεν προκαλώ ή, τουλάχιστον, δεν προκαλώ ηθελημένα. Είμαι αρκετά αντι-σελέμπριτι. Το να δω τη μούρη μου σε ένα εξώφυλλο περιοδικού δεν είναι κάτι που το κυνηγώ.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...