Ο ηθοποιός Γιώργος Κιμούλης απάντησε με αγωγή στην «Εφημερίδα των Συντακτών» και στην αρχισυντάκτρια του πολιτιστικού ενθέτου επειδή γράφτηκε ότι αρνήθηκε να φωτογραφηθεί με τον Υπουργό Πολιτισμού, αλλά τον υποδέχθηκε στα παρασκήνια μετά την παράσταση «Μήδεια».
Η ίδια η δημοσιογράφος ενημέρωσε για την κατάθεση της αγωγής, μέσω facebook, για το κείμενό της με τον τίτλο «Πλάκα τα γαλόνια» που συνοδευόταν από φωτογραφία του Γιώργου Κιμούλη με τον Αντώνη Σαμαρά και τον Ευάγγελο Μεϊμαράκη. Ακολουθεί το επίμαχο άρθρο:
«Λέω 'γώ τώρα. Δέχεσαι να συμμετάσχεις σε κρατικό φεστιβάλ. Της Επιδαύρου. Ας είσαι αντισυστημικός. Και όχι απλώς δέχεσαι, αλλά το επιδιώκεις. Το ζητάς. Κάνεις αίτηση. Καταφέρνεις, μάλιστα, να πάρεις και την καλύτερη μέρα, την πρεμιέρα. Κερδίζεις, έτσι, τεράστια διαφήμιση για την παράστασή σου, που στη συνέχεια ο ιδιώτης παραγωγός σου θα τη γυρίσει -και θα θησαυρίσει- σε δεκάδες πιάτσες ανά τη χώρα. Οχι σαν κάτι άλλα καλοκαίρια, που ανέβαζες παραστάσεις αστείες, σχεδόν ερασιτεχνικές, χωρίς ούτε ένα δελτίο Τύπου για ενημέρωση...
Μεγαλεία, λοιπόν, φέτος ο Γιώργος Κιμούλης. Μέσα στη χαρά του, όμως, δεν υπολόγισε ότι το παιχνίδι στο οποίο πήρε μέρος έχει και κανόνες. Στα εγκαίνια των Επιδαυρίων είθισται να παρευρίσκεται και ο υπουργός Πολιτισμού αυτής της χώρας. Και όταν ο Πάνος Παναγιωτόπουλος πήγε στα καμαρίνια να τον συγχαρεί, έτσι θέλει το τελετουργικό, ξύπνησε ξαφνικά μέσα του ο επαναστάτης. Εβγαλε έξω τις κάμερες και τους φωτογράφους για να μην υπάρξει έστω και μια φωτογραφία μαζί του, που θα μουντζούρωνε τα ανυπότακτα γαλόνια του.
Τον ίδιο, όμως, τον υπουργό τον καλοδέχτηκε. Δεν του άστραψε κάνα χαστούκι για τους μισθούς και τις συντάξεις. Δεν του γύρισε την πλάτη, δεν του 'πε «Φύγε, Πάνο, κρατάω μαχαίρι». Τον φίλησε. Θα 'παν και καμιά κουβεντούλα, στον ενικό βεβαίως. Ολα τα έκανε ο Κιμούλης. Αλλά πίσω από κλειστές πόρτες. Χωρίς τεκμήρια. Αυτά δεν ήθελε να αφήσει πίσω του. Για να μπορεί την άλλη μέρα να φωτογραφηθεί άσπιλος και αμόλυντος με τον επόμενο πρωθυπουργό. Τον πρωθυπουργό της ψυχής του.»
Μετά το μέγα Κιμούλειον μάθημα ανεξαρτησίας, με τι καρδιά ο Γιώργος Λούκος θα συνομιλεί και θα συντρώγει με υπουργούς; Αλλά αυτός, θα μου πείτε, το έργο και την προσφορά του δεν έχει ανάγκη να τα υπογραμμίζει με υποκριτικά πυροτεχνήματα.»
Η ίδια η δημοσιογράφος ενημέρωσε για την κατάθεση της αγωγής, μέσω facebook, για το κείμενό της με τον τίτλο «Πλάκα τα γαλόνια» που συνοδευόταν από φωτογραφία του Γιώργου Κιμούλη με τον Αντώνη Σαμαρά και τον Ευάγγελο Μεϊμαράκη. Ακολουθεί το επίμαχο άρθρο:
«Λέω 'γώ τώρα. Δέχεσαι να συμμετάσχεις σε κρατικό φεστιβάλ. Της Επιδαύρου. Ας είσαι αντισυστημικός. Και όχι απλώς δέχεσαι, αλλά το επιδιώκεις. Το ζητάς. Κάνεις αίτηση. Καταφέρνεις, μάλιστα, να πάρεις και την καλύτερη μέρα, την πρεμιέρα. Κερδίζεις, έτσι, τεράστια διαφήμιση για την παράστασή σου, που στη συνέχεια ο ιδιώτης παραγωγός σου θα τη γυρίσει -και θα θησαυρίσει- σε δεκάδες πιάτσες ανά τη χώρα. Οχι σαν κάτι άλλα καλοκαίρια, που ανέβαζες παραστάσεις αστείες, σχεδόν ερασιτεχνικές, χωρίς ούτε ένα δελτίο Τύπου για ενημέρωση...
Μεγαλεία, λοιπόν, φέτος ο Γιώργος Κιμούλης. Μέσα στη χαρά του, όμως, δεν υπολόγισε ότι το παιχνίδι στο οποίο πήρε μέρος έχει και κανόνες. Στα εγκαίνια των Επιδαυρίων είθισται να παρευρίσκεται και ο υπουργός Πολιτισμού αυτής της χώρας. Και όταν ο Πάνος Παναγιωτόπουλος πήγε στα καμαρίνια να τον συγχαρεί, έτσι θέλει το τελετουργικό, ξύπνησε ξαφνικά μέσα του ο επαναστάτης. Εβγαλε έξω τις κάμερες και τους φωτογράφους για να μην υπάρξει έστω και μια φωτογραφία μαζί του, που θα μουντζούρωνε τα ανυπότακτα γαλόνια του.
Τον ίδιο, όμως, τον υπουργό τον καλοδέχτηκε. Δεν του άστραψε κάνα χαστούκι για τους μισθούς και τις συντάξεις. Δεν του γύρισε την πλάτη, δεν του 'πε «Φύγε, Πάνο, κρατάω μαχαίρι». Τον φίλησε. Θα 'παν και καμιά κουβεντούλα, στον ενικό βεβαίως. Ολα τα έκανε ο Κιμούλης. Αλλά πίσω από κλειστές πόρτες. Χωρίς τεκμήρια. Αυτά δεν ήθελε να αφήσει πίσω του. Για να μπορεί την άλλη μέρα να φωτογραφηθεί άσπιλος και αμόλυντος με τον επόμενο πρωθυπουργό. Τον πρωθυπουργό της ψυχής του.»
Μετά το μέγα Κιμούλειον μάθημα ανεξαρτησίας, με τι καρδιά ο Γιώργος Λούκος θα συνομιλεί και θα συντρώγει με υπουργούς; Αλλά αυτός, θα μου πείτε, το έργο και την προσφορά του δεν έχει ανάγκη να τα υπογραμμίζει με υποκριτικά πυροτεχνήματα.»
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...