Σάββατο 13 Ιουλίου 2013

Ηλίας Βρεττός: «Αφήστε το δηλητήριο να στάζει άφθονο»

«Όποιος είναι στο χώρο και στα περιοδικά ξέρει πολύ καλά πως σιχαίνομαι και δεν έχω κάνει ποτέ μου στημένα παπαράτσι για την προσωπική μου ζωή…»

Μέσα από την προσωπική του σελίδα στο facebook επέλεξε να δώσει τη δική του απάντηση ο Ηλίας Βρεττός σε εκείνους που ισχυρίζονται ότι οι φωτογραφίες του που δημοσιεύονται στα περιοδικά είναι στημένες και ότι θέλει να πουλήσει την προσωπική του ζωή.

«Όποιος είναι στο χώρο και στα περιοδικά ξέρει πολύ καλά πως σιχαίνομαι και δεν έχω κάνει ποτέ μου στημένα παπαράτσι για την προσωπική μου ζωή… Στους υπόλοιπους δεν θα μπω καν στη διαδικασία να απαντήσω…!!! Να” στε όλοι καλά και αφήστε το δηλητήριο να στάζει άφθονο… Όλα καλά…!!!», ήταν το μήνυμα του τραγουδιστή και φαίνεται να έχει πολλούς αποδέκτες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...