Σάββατο 13 Ιουλίου 2013

Ευαγγελία Αραβανή: Αγαπώ τον Ηλία Βρεττό, γιατί είναι ένας φυσιολογικός άνθρωπος

«Είναι ένα λιθαράκι, που συμβάλλει στην ολοκλήρωση της ευτυχισμένης περιόδου που διανύω»

Για τη σχέση της με τον Ηλία Βρεττό, τα όνειρα που κάνει για τη δημιουργία της δικής της οικογένειας, αλλά και την επιρροή που είχε στην ίδια ο χωρισμός των γωνιών της μίλησε σε πρόσφατη συνέντευξή της σε εβδομαδιαίο περιοδικό η Ευαγγελία Αραβανή.

«Περνάω πολύ ωραία. Είμαι πολύ ευτυχισμένη και χαλαρή» δήλωσε το  μοντέλο για την καθημερινότητά της αυτήν την περίοδο, ενώ για τον Ηλία Βρεττό πρόσθεσε: «Είναι ένα λιθαράκι, που συμβάλλει στην ολοκλήρωση της ευτυχισμένης περιόδου που διανύω. Τον αγαπώ γιατί είναι ένας φυσιολογικός άνθρωπος».

Όσο για την προβολή της σχέσης της από τα Μέσα; «Δεν επιδιώξαμε ποτέ να την προβάλλουμε για να δείξουμε κάτι. Έχεις μία σχέση, όπως όλοι οι άνθρωποι, για να περνάς καλά. Αυτό δεν σημαίνει ότι θα την παρουσιάζεις προς τα έξω» και συνέχισε: «Δεν πούλησα ποτέ τη σχέση μου. Ίσα-ίσα κάποιες φορές που έτυχε να δημοσιοποιηθούν σχέσεις μου, στο τέλος μάθαινα ότι η άλλη πλευρά προσπάθησε να εκμεταλλευθεί την κατάσταση και δημιουργούσε μάλιστα πράγματα χωρίς να το γνωρίζω», δήλωσε στο «ΕΓΩ! Weekly».

Δε δίστασε να αναφερθεί και στην πιο δύσκολη στιμή της ζωής της: «Με στιγμάτισε ο χωρισμός των γονιών μου. Δεν θα έλεγα πως με επηρέασε αρνητικά, υπό την έννοια ότι ήμουν ένα πολύ ήσυχο παιδί από μικρή. Αυτό που μου στοίχιζε πάρα πολύ, για παράδειγμα, ήταν όταν σε μία σχολική γιορτή δεν ήταν και οι δύο γονείς μου παρόντες, όπως ήταν αντίστοιχα των συμμαθητών μου. Αυτό με στεναχωρούσε αρκετά. Γενικά ήμουν ένα παιδί που δεν μιλούσε. Κρατούσα μέσα μου πράγματα και αυτό με έριχνε ψυχολογικά ακόμη περισσότερο».

Τέλος, η Ευαγγελία παραδέχτηκε πως θέλει να κάνει σύντομα τη δική της οικογένεια: «Οι γονείς μου χώρισαν όταν ήμουν πολύ μικρή και η οικογένεια είναι ένα κομμάτι που θα ήθελα να το κάνω όσο πιο σωστά γίνεται. Μου αρέσει πολύ η οικογενειακή ζωή. Δεν θα ήθελα να περάσουν πολλά χρονιά, να μην ολοκληρώσω τη ζωή μου με έναν άνθρωπο και να ξυπνήσω ένα πρωί και να πω: “Τι έγινε; Πώς φτάσαμε ως εδώ;”. Αλλά όταν κάνεις σχέδια, ο Θεός γελάει!».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...