Τετάρτη 10 Ιουλίου 2013

Το μοντέλο Άντζελα Ευρυπίδη μιλάει για τον τραγικό θάνατο της μητέρας της

«Ο θάνατός της μητέρας μου άλλαξε τα πάντα στη ζωή μου»

Καλεσμένη στην εκπομπή «Μίλα» και στην Τατιάνα Στεφανίδου ήταν το μεσημέρι της Τρίτης η Άντζελα Ευρυπίδη, η οποία μίλησε για το χαμό της μητέρας της και πώς άλλαξε από εκείνη τη στιγμή η ζωή της.

«Τα προβλήματα ξεκίνησαν πολλά χρόνια πριν, στα 35 της, όταν της διαγνώστηκε ένα μικρό φύσημα, το οποίο, όμως, έχει το 80% του πληθυσμού και απλά έπρεπε να το προσέχει. Επειδή ήταν παχύσαρκη,, έπρεπε να το τσεκάρουμε λίγο παραπάνω. Πηγαίναμε σε γιατρούς, λοιπόν, που μας διαβεβαίωναν όλοι ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Τα τελευταία δύο χρόνια, ενώ της άρεσε πολύ να κινείται, δε μπορούσε να το κάνει χωρίς αυτοκίνητο» εξομολογήθηκε το μοντέλο και συνέχισε: «Κάποια στιγμή δε μπορούσε να κοιμηθεί τα βράδια, κοιμόταν με 4-5 μαξιλάρια. Πήγε σε ένα γνωστό γιατρό για να της γράψει το τρίπλεξ και εκεί βρίσκει ότι έχει πολύ ασκιτικό υγρό. Ένα βήμα δηλαδή πριν την ανακοπή. Έτυχε να πέσει σε γιατρούς που δεν της είχαν διαγνώσει σωστά το πρόβλημα. Θα μπορούσε να είχε σωθεί. Να είχε κάνει την εγχείρησή πιο σύντομα».

Περιέγραψε, μάλιστα, και τις στιγμές μετά το θάνατο της μητέρας της: «Ο θάνατος της μαμάς μου είναι το κομβικό σημείο που άλλαξε τα πάντα στη ζωή μου. Είναι κάτι πολύ σημαντικό στη ζωή σου που το χάνεις και βλέπεις ποιοι άνθρωποι είναι πραγματικά δίπλα σου. Ήταν και η εποχή που ξεκίνησε και η κρίση στην Ελλάδα και ένα επάγγελμα σαν το δικό μου, είχε κάθετη πτώση. Τα έξοδα, λοιπόν, και η απώλεια φίλων, ήταν ένα συνονθύλευμα πραγμάτων που με τσάκισε. Το μόνο που είχα ήταν ο πατέρας μου, ο αδελφός μου και όσοι φίλοι έμειναν δίπλα μου».

Τέλος, η Άντζελα Ευρυπίδη εξήγησε πως προσπάθησε να το ξεπεράσει χωρίς να επισκεφθεί κάποιον ειδικό: «Δε θα πήγαινα ποτέ σε ψυχολόγο. Ξεκίνησα μαθήματα νευρογλωσσικού προγραμματισμού. Σε βάζει στη διαδικασία του να λες πράγματα θετική φύσεως και να υποβάλλεις τον εαυτό σου να μιλάει θετικά. Να λες “είμαι καλά, είμαι ευτυχισμένη και έρχονται καλύτερα πράγματα”. Αμέσως δημιουργείται μια ευφορία στον εαυτό σου» είπε και συνέχισε: «Έπαιζα beach volley, έκανα χορό, έκανα μονοήμερα, έβγαινα να περπατήσω και πολλά από αυτά ανέξοδα. Προσπαθούσα να βρω διεξόδους που θα μου έδιναν μια χαρούμενη σκέψη».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...