Δευτέρα 8 Ιουλίου 2013

«Το σημαντικό είναι ότι είμαι ζωντανή», δηλώνει η τηλεοπτική Χουρέμ από το ψυχιατρείο

Μήνυμα στους θαυμαστές της έστειλε η Μεριέμ Ουζερλί μέσω της προσωπικής της σελίδας στο facebook όπου τους ενημερώνει για την κατάσταση της υγείας της.

«Aγαπημένοι φίλοι, θέλω καταρχήν να ζητήσω συγνώμη που άργησα να επικοινωνήσω μαζί σας. Αυτή είναι η πρώτη μέρα που νιώθω λίγο καλύτερα. Η θεραπεία μου πάει πολύ καλά και οι δύσκολες μέρες είναι τώρα πίσω μου. Ο σύντροφός μου είναι στο πλευρό μου και αυτό μου κάνει πολύ καλό. Σας στέλνω την αγάπη μου και ευχαριστώ για τις ευχές σας. Με τη θέληση του θεού θα επιστρέψω πιο δυνατή μετά από αυτή τη δύσκολη περίοδο της ζωής μου. Το πιο σημαντικό είναι ότι είμαι ζωντανή! Με παρακολουθεί ένας από τους σημαντικότερους και καλύτερους καθηγητές ψυχιατρικής της Γερμανίας και ελπίζω ότι γρήγορα θα ανακτήσω την ενέργεια και τη δύναμή μου. Αυτή την περίοδο της ζωής μου πρέπει να ξεκουραστώ για αυτό δεν θα μπορώ να επικοινωνώ συχνά μαζί σας στο διαδίκτυο. Ο θεός να σας έχει καλά σας αγαπώ πολύ όλους». Αυτό δήλωσε η διάσημη για τον ρόλο της Χουρέμ ηθοποιός. Ποστάροντας ταυτόχρονα την παρακάτω εικόνα από την ψυχιατρική κλινική στην Γερμανία όπου νοσηλεύεται.

Την ίδια ώρα το περιοδικό Λοιπόν αναφέρει πως οι υπεύθυνοι του σταθμού εξέφρασαν δυσαρέσκεια για τον τρόπο που ο παραγωγός χειρίστηκε το θέμα της διαπραγμάτευσης και της άμεσης αντικατάστασής της.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...