Πέμπτη 11 Ιουλίου 2013

Η Ελισάβετ Μουτάφη θέλει να γίνει μαμά

«Το βιολογικό ρολόι δεν χτυπάει αυθαίρετα. Έχει να κάνει με τον άνθρωπο που είσαι»

Για τον ερχομό ενός παιδιού, την τηλεόραση, αλλά και την αγάπη της για τη μόδα μίλησε η Ελισάβετ Μουτάφη, καλεσμένη το μεσημέρι της Τετάρτης σε καθημερινή εκπομπή.

«Έχω μια αγάπη με τη μόδα γιατί είναι τέχνη για μένα, έχω τον θείο μου (σς: Μάκη Τσέλιο) που είναι εξαιρετικός σχεδιαστής και τη μαμά μου που ασχολείται πολλά χρόνια» δήλωσε η ηθοποιός, μιλώντας για την αγάπη της για τη μόδα. Αναφερόμενη στην αγάπη της για τα παιδιά, είπε: «τα αγαπάω και ελπίζω κάποια στιγμή στη ζωή μου να κάνω. Το βιολογικό ρολόι δεν χτυπάει αυθαίρετα. Έχει να κάνει με τον άνθρωπο που είσαι».

Αυτό που της αρέσει σε έναν άντρα, αποκάλυψε ότι είναι «το χιούμορ, η καλλιέργεια, να έχει άποψη στα πράγματα και με ενδιαφέρει να τον θαυμάζω» τονίζει.

Τέλος, για την τηλεόραση δήλωσε στην εκπομπή FTHIS πως «είμαι παιδί της τηλεόρασης, γιατί δουλεύω σε αυτήν, αλλά δεν προλαβαίνω να βλέπω λόγω δουλειάς. Δεν τρελαίνομαι όμως και δεν το λέω υποτιμητικά».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...