Σάββατο 2 Μαρτίου 2013

Ρία Αντωνίου: Δεν θέλω να εκτίθεμαι πολύ στα ΜΜΕ


Μπορεί να μένει τον τελευταίο καιρό  μόνιμα στην Ιταλία, όμως η καρδιά της, αλλά και το… κορμί της είναι  ελληνικά!

Η Ρία Αντωνίου αποφάσισε να κάνει ένα δώρο στο  αντρικό κοινό, χαρίζοντας τους σέξι ενσταντανέ από την πιο πρόσφατη φωτογράφησή της. Η ξανθιά καλλονή, πιο όμορφη από ποτέ μιλάει για όλα την ώρα που ποζάρει μπροστά στο φωτογραφικό φακό για λογαριασμό του νέου «Esquire».

«Έχω αλλάξει. Μ’ έχει αλλάξει η ζωή, όπως όλους  μας. Η αλλαγή δεν είναι πλέον θέμα επιλογής, αλλά επιβίωσης. Προ τριετίας όλοι κάναμε πράγματα που τώρα φαντάζουν υπερβολικά, αλλά έτσι ήταν τότε το σύστημα».

Η Ιταλία μοιάζει  να την έχει αλλάξει αρκετά, μιας και σε άλλο σημείο της συνέντευξής  της, συμπληρώνει: «Έχω χαμηλώσει το προφίλ μου και επιδιώκω να εκτίθεμαι όσο το δυνατόν λιγότερο στα μέσα. Την έχω πληρώσει την έκθεση και το “γιατί” ακόμα δεν μπορώ να το καταλάβω. Έχω κατηγορηθεί για γυμνά, για επεμβάσεις, για καλλιστεία, για τα τραγούδια μου. Μόνο για την κρίση δεν έχω κατηγορηθεί».

Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...