Τρίτη 26 Φεβρουαρίου 2013

ΑΛΕΞΗΣ ΓΕΩΡΓΟΥΛΗΣ "Ήμουν πάνω από 100 κιλά και αισθανόμουν δυσφορία"


"Άνοιξε" την καρδιά του και μίλησε για διάφορα προσωπικά του θέματα.

Ο λόγος για τον Αλέξη Γεωργούλη που αναφέρθηκε στο πέρασμα του χρόνου και τόνισε πως δεν τον προβληματίζει το γεγονός ότι μεγαλώνει.

"Δεν με απασχολεί το πως φαίνομαι μεγαλώνοντας, αλλά το πως αισθάνομαι. Όσον αφορά την ηλικία μου κρατάω ως μότο κάτι που μου είχε πει η γιαγιά μου: "Η καλύτερη ηλικία είναι αυτή που είσαι"", είπε στην εκπομπή του ΣΚΑΪ JOY.

Μιλώντας για την εξωτερική του εμφάνιση δήλωσε ότι έχει υπάρξει περίοδος που ήταν αυξημένο το βάρος του αλλά δεν είχε κανένα πρόβλημα. "Έχω περάσει περίοδο που ήμουν πάνω από 100 κιλά. Όταν άρχισα να αισθάνομαι δυσφορία, να λαχανιάζω όταν ανέβαινα σκαλιά, άρχισα να αδυνατίζω. Τη φύση πρέπει να την αποδέχεσαι, όχι να προσπαθείς να την αλλάξεις" δήλωσε χαρακτηριστικά.

Δείτε το βίντεο:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...