Τετάρτη 27 Φεβρουαρίου 2013

ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΑΡΜΠΑΡΙΓΟΥ Μιλάει για την αποχώρηση από το "Πρωινό ANT1"


Καλεσμένη στο "Πρωινό mou" βρέθηκε την Τρίτη 26 Ιανουαρίου η Αργυρώ Μπαρμπαρίγου.

Η γνωστή μαγείρισσα εκτός των άλλων μίλησε για την επεισοδιακή της αποχώρηση από το Πρωινό ΑΝΤ1 στο οποίο συμμετείχε την περσινή σεζόν.

Συγκεκριμένα χαρακτήρισε "καψόνια" όλα αυτά που έζησε στην εκπομπή και κάποια στιγμή αποφάσισε να λήξει τη συνεργασία. "Υπομονή, υπομονή, μέχρι εδώ! Οι στεναχώριες που πήρα, έφεραν πολλά προβλήματα στην υγεία μου. Είπα τέλος, δεν θα επιτρέψω σε κανέναν να μου ξανακάνει αυτό το πράγμα στην ψυχή μου! Τελείωσε! Προειδοποίησα και έμεινα σπίτι μου.

Με το κανάλι δεν είχα κανένα πρόβλημα. Δεν κάνω καψόνια σε κανέναν. Είχε φτάσει το πράγμα στο απροχώρητο! Μη με συγχύζεις τώρα πρωινιάτικα! Είπα τέλος, θα πεθάνω εγώ; Να σε σκάνε και να σε πρήζουνε" είπε αρχικά και πρόσθεσε ότι εξαιτίας αυτής της συνεργασίας είχε ψυχοσωματικά προβλήματα, μιας και είναι ευαίσθητη!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...