Τρίτη 26 Φεβρουαρίου 2013

Ελένη Ράντου: «Πάντα ήμουν "τσουπωτή"»


Η Ελένη Ράντου καλεσμένη στην εκπομπή «JOY» μίλησε για τα κιλά που προσπάθησε να χάσει τα τελευταία χρόνια και τη γενικότερη σχέση με την εικόνα της.

«Στην “Εργαζόμενη Γυναίκα” είχα πάρει κιλά, αλλά μετά τα έχασα. Τώρα είμαι κανονική, αλλά πάντα ήμουν "τσουπωτή"» παραδέχτηκε η ηθοποιός, μιλώντας για την τελευταία τηλεοπτική σειρά στην οποία πρωταγωνίστησε στον ΑΝΤ1, το 2009.

Είχε πάρει κιλά, γιατί «τα τηλεοπτικά ωράρια, που σε σχέση με το φαγητό, είναι πάντα πιο πιεστικά. Ακόμα, αυτές οι γυναίκες πίστευα πως αν ήταν και πιο στρουμπουλές θα ήταν πιο κοντά στην αλήθεια. Δεν ήταν και fit, ήταν γυναίκες της διπλανής πόρτας. Και, έτσι, σιγά - σιγά παραιτήθηκα. Δεν ξέρω πώς έγινε. Ήταν κάτι φοβερό γιατί μια μέρα, ήταν Τρίτη και ήμουν 58 κιλά και την Παρασκευή είχα πάει 65!».

Μάλιστα, η Ελένη επεσήμανε πως δυσκολεύτηκε αρκετά να χάσει τελικά αυτά τα κιλά και πρόσθεσε: «Πάντα, με πολύ λίγο φαγητό έπαιρνα αδικαιολόγητα πολλά κιλά και με πολύ φαγητό ήμουν αδικαιολόγητα αδύνατη. Πρέπει να είχε να κάνει πολύ με το ψυχολογικό κομμάτι», ενώ για την προαναφερθείσα περίοδο πρόσθεσε: «Είχα φτάσει να έχω δυσφορία, δεν μπορούσα να αναπνεύσω. Για το σώμα μου ήταν πολλά τα κιλά. Από την άλλη, όταν είσαι καλά ψυχολογικά, το σώμα χάνει πιο εύκολα κιλά».

Όσο για τη σχέση της με τον χρόνο, είπε: «Το καλό είναι ότι ποτέ δεν κουβαλούσα τη ψυχολογία της "νόστιμης" και δεν έπαθα ποτέ μεγάλη πλάκα με τον χρόνο. Δεν με ενδιέφερε όλο αυτό. Τώρα πια, υπάρχει και η τεχνολογία, γίνεσαι κούκλα άμα θέλεις. Αλλά εμένα δεν με ενδιέφερε ποτέ. Δεν ήθελα να επικεντρωθώ στην εμφάνιση».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...