Τρίτη 26 Φεβρουαρίου 2013

Γιάννης Κότσιρας: «Υπήρξαν τραγουδιστές που με στεναχώρησαν»


Ο Γιάννης Κότσιρας βρίσκεται αρκετά χρόνια στον χώρο του τραγουδιού και έχει βοηθήσει νέους καλλιτέχνες. Υπάρχουν όμως και κάποιοι που του έχουν αφήσει πικρές αναμνήσεις, όπως δήλωσε ο ίδιος σε πρόσφατη συνέντευξή του.

«Υπήρξαν τραγουδιστές που με στεναχώρησαν. Δεν θέλω ν’ αναφερθώ σε ονόματα. Έτσι κι αλλιώς από το χαρακτήρα μου δεν κρατάω κακίες ή απωθημένα. Τα αφήνω πίσω μου», δήλωσε στο περιοδικό «Εγώ» και συνέχισε: «Η μουσική, η επαφή μου με τον κόσμο, η οικογένειά μου, οι συνάνθρωποί μου είναι τα ουσιαστικότερα πράγματα της ζωής μου».

Αναφέρθηκε και στα χειρότερα πράγματα που του έχουν κάνει στην δουλειά του. «Η δυσφήμιση. Έλεγαν ψέματα για μένα που δεν είχαν βάση. Δυστυχώς σε αυτή την χώρα , αν κάποιος ρίχνει λάσπη, είναι πολύ δύσκολο να απαλλαγείς απ’ αυτήν και να αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφαντας».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...