Σάββατο 2 Μαρτίου 2013

Κώστας Σόμμερ: «Δεν μου αρέσουν οι ξανθιές με τα βαθιά ντεκολτέ»


Ο Κώστας Σόμμερ σε πρόσφατη συνέντευξή του σε εβδομαδιαίο περιοδικό μίλησε για τις γυναίκες που του αρέσουν, το πόσο κοντά έφτασε στο να πνιγεί, αλλά και να παντρευτεί.

«Δεν είμαι ο τύπος του άντρα που μου αρέσουν οι ξανθιές γυναίκες με τα βαθιά ντεκολτέ. Είναι τι θα μου βγάλει κάθε κοπέλα και τι θα μου πει η ψυχούλα της. Τώρα όχι, δεν μου έχει μιλήσει η ψυχούλα κάποιας γυναίκας, αλλά ο έρωτας είναι ωραίο πράγμα και είναι και που θα σε πετύχει. Δεν κλείνω πόρτες. Έχει τύχει να μου αρέσει η εξωτική ομορφιά, αλλά και αυτό είναι σχετικό», δήλωσε ο ηθοποιός στο «Εγώ Weekly».

Για το αν θέλει να δημιουργήσει οικογένεια, δήλωσε: «Εννοείται. Όταν μεγαλώνεις, τόσο αρχίζεις να βλέπεις αλλιώς μια σχέση. Μάλιστα έχω φτάσει κοντά στο γάμο αλλά τα πράγματα χάλασαν τελευταία στιγμή».

Στα πλαίσια της ίδιας συνέντευξης ο Κώστας μίλησε για πρώτη φορά και για το ατύχημα που παραλίγο να του στοιχίσει την ζωή: «Ήταν όταν πριν από πέντε χρόνια είχε αναποδογυρίσει το ιστιοπλοϊκό με το οποίο ταξιδεύαμε στο Λιβυκό πέλαγος και παραλίγο να πνιγούμε. Παλεύαμε για δυο ώρες με τα κύματα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...