Παρασκευή 15 Φεβρουαρίου 2013

Σε κέντρο αποτοξίνωσης στην Σεβίλη ο γιος του Νίκου Ζιάγκου


Αφοπλιστικά ειλικρινής σχετικά με τον αγώνα του 29χρονου γιού του προκειμένου να αποτοξινωθεί από τα ναρκωτικά είναι ο Νίκος Ζιάγκος σε συνέντευξη που έδωσε σε εβδομαδιαίο περιοδικό.

«Όταν χωρίσαμε με τη συζυγό μου φιλικά και πολιτισμένα, ο γιος μου ερχόταν μαζί μου σε δουλειές εκτός Αθηνών, κάθε Σαββατοκύριακο ήμασταν μαζί και τα καλοκαίρια κάναμε διακοπές οι δυο μας. Τα προβλήματα ξεκίνησαν όταν στη ζωή του μπήκε ένας καινούργιος πατέρας. Ο πατριός του μαζί με την πρώην συζυγό μου απέκτησαν δύο ακόμη αγοράκια. Τότε άρχισαν τα προβλήματα. Σε ηλικία 15 χρονών ο γιος μου αναγκάστηκε να μείνει στη γιαγιά του. Ξεκίνησε τα χάπια και μου περιέγραψαν τότε ένα άγριο περιστατικό. Ο Γιάννης εξοργισμένος από έναν ακόμα ομηρικό καυγά της μητέρας του με το δεύτερο άντρα της επιτέθηκε λεκτικά στη μητέρα του λέγοντας της: "Αν ξανατσακωθείτε μπροστά στα παιδιά θα σας μαχαιρώσω"». Αυτό δήλωσε ο Νίκος Ζιάγκος, γνωστός στο ευρύ κοινό ως ένας από τους ωραιότερους ζεν πρεμιέ των 80s, στο περιοδικό Ciao.

Προσθέτοντας πως «Εκείνο το διάστημα, η μητέρα μου είχε ένα ατύχημα και στο μικρό δυάρι που έμενα δεν χωρούσαμε όλοι μαζί. Οι ψεύτικες υποσχέσεις της ηρωίνης τον αιχμαλώτισαν για δέκα ολόκληρα χρόνια. Τότε τον εντάξαμε σε πρόγραμμα αποτοξίνωσης στην Ιταλία. Τώρα τους τελευταίους μήνες, βρίσκεται στη Σεβίλη σε ένα κέντρο απεξάρτησης τοξικομανών. Εχει βοηθήσει πολλούς νέους να ξεφύγουν από τα ναρκωτικά. Επιτρέπεται η τηλεφωνική συνομιλία μόνο μια φορά το μήνα. Μετά το τέλος του προγράμματος στην Ισπανία, θα προσπαθήσω να τον εντάξω σε μια θεραπευτική κοινότητα στην Αθήνα».



Πηγή:  γνωστού σταρ της βιντεοκασέτας | iefimerida.gr http://www.iefimerida.gr/node/90581#ixzz2KrkeaSGa

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...