Τετάρτη 13 Φεβρουαρίου 2013

Τζούλια: Δεν έχω σχέση πια με την Ελλάδα, σας γράφω όλους στα α... μου


Η Τζούλια Αλεξανδράτου το τελευταίο καιρό ζει στο εξωτερικό και πιο συγκεκριμένα στην Αυστρία μαζί με τον αγαπημένο της Κρίστιαν Καρποζήλο. 

Η Ιουλία Καρποζήλου όπως επιθυμεί πλέον να λέγεται δείχνει να είναι ιδιαιτέρα πικραμένη και απογοητευμένη από τη Ελλάδα, μιας και το κείμενο που ανέβασε στο  λογαριασμό που διατηρεί στο Facebook είναι άκρως προκλητικό και υβριστικό για την χώρα στην οποία μεγάλωσε.

Η ίδια γράφει χαρακτηριστικά: «Πω πω όλο μαλακίες γράφουν στην Ελλάδα !!!! Εώς πότε θα καταλάβουν..οι “μικροί” άνθρωποι ότι τα ψέμματα τους,κ οι κακίες τους είναι μη υπολογίσιμες !!!
Δυστυχώς η μ@@@@@@ πάει σύννεφο, σ αυτή τη μη αξιοκρατική κ πλέον παρακμιακή χώρα που όλη η Ευρώπη θεωρεί !!!
Ως Αυστριακός πολίτης πλέον κ όχι ως Έλληνας..δεν έχω ουδεμία σχέση με αυτή τη χώρα, κ ως γνωστόν σας γράφω ΌΛΟΥΣ στα @@@@@@@@ μου !!!!!!! Χαχαχαχαχα.
Ως προς απάντηση μου, κ όχι ως ενδιαφέρον!»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...