Πέμπτη 14 Φεβρουαρίου 2013

Τατιάνα Στεφανίδου: «Είμαι από τους ανθρώπους που έχουν ρίξει πολλή δουλειά»


Η Τατιάνα Στεφανίδου μπορεί να μη δίνει συχνά συνεντεύξεις, αλλά όταν το κάνει, είναι ιδιαιτέρως αποκαλυπτικές! 

Στην τελευταία της συνέντευξη στο περιοδικό «Hello», η παρουσιάστρια μίλησε για τη ζωή της με τον Νίκο Ευαγγελάτο, τον έρωτα με τα παιδιά της, τις εύκολες και τις δύσκολες στιγμές της καριέρας της, αλλά και το επαγγελματικό της μέλλον στο διαδίκτυο.

«Όταν επιστρέφω στο σπίτι αυτό που με χαλαρώνει είναι τα παιδιά μου. Τα νέα τους, η αγκαλιά τους, το χαμόγελό τους. Βέβαια καμιά φορά έρχομαι αντιμέτωπη με τις σχολικές υποχρεώσεις και αντί να χαλαρώσω τσιτώνω. Είναι μία πιεστική διαδικασία που φέρνει τριβές και ιδιαίτερα μετά την κούραση της ημέρας. Πάντως αυτό που κάνουμε κάθε βράδυ είναι να φάμε όλοι μαζί εκτός βέβαια από τη μικρή μας, τη Λυδία, που συνήθως κοιμάται νωρίς», δήλωσε η Τατιάνα.

Σε ερώτηση για το αν καταφέρνει με το σύζυγό της να μην περνάνε τα προβλήματα της δουλειάς σας στο σπίτι, απάντησε: «Δεν είναι εύκολο και δεν το κατορθώνουμε πάντα. Επειδή είμαστε στην ίδια δουλειά και έχουμε κοινό στόχο και επίτευγμα το internet, αναπόφευκτα συζητάμε πολλά πράγματα στο σπίτι. Βοηθάμε ο ένας τον άλλο και πολλές φορές μας αποσυμπιέζει το να συζητάμε τα προβλήματα της δουλειάς. Όταν πάλι νιώθουμε από ένστικτο ότι είμαστε πολύ φορτισμένοι και αυτό μπορεί να φέρει ρήξη και ένταση, τότε επιλέγουμε να μην συνεχίσουμε τη συζήτηση».

Ζητάει συνεχώς, μάλιστα, ο ένας από τον άλλον, αλλά κυρίως «εγώ συμβουλεύομαι εκείνον. Όμως αισθάνομαι ότι πολλές φορές και ο Νίκος έχει ανάγκη τη γνώμη μου. Αυτό το κοινό εγχείρημα με τα sites μας έχει δέσει περισσότερο. Μοιραζόμαστε πλέον και την ικανοποίηση που μοιράζεσαι με τους συνεργάτες σου».

Για το αν πήραν ποτέ τα μυαλά της αέρα, η Τατιάνα είπε: «Όχι και το εκφράζω απόλυτα. Είμαι από τους ανθρώπους που έχουν ρίξει πολλή δουλειά. Δεν μου χαρίστηκε και δεν μου χαρίζεται ακόμα τίποτα. Πάντα ζήλευα συναδέλφους που πήγαιναν για λίγες ώρες στη δουλειά, είχα πιο light προγράμματα που τους τα ετοίμαζαν οι άλλοι και διασκέδαζαν τον κόσμο με χαρά και γέλιο. Εγώ πάντα με θυμάμαι να δημιουργώ η ίδια μαζί με τους συνεργάτες μου αυτό που παρουσιάζω. Έχω ρίξει τόσο πολλή δουλειά που δεν μου έμενε χρόνος για να καβαλήσω καλάμι».

Τέλος, δηλώνει ότι μπορεί να «φοβάμαι πολύ τα τραβήγματα», αλλά τα θεωρεί «αναπόφευκτα από κάποια ηλικία και μετά και ίσως μπω κι εγώ σε αυτή την διαδικασία αργότερα», ενώ αυτό που ορίζει την ευτυχία στη ζωή της είναι η «οικογενειακή ισορροπία»!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...