Τετάρτη 13 Φεβρουαρίου 2013

Από λευχαιμία πάσχει ο αδελφός της Ελληνίδας τραγουδίστριας που νίκησε τον καρκίνο


Μετά τον θάνατο από καρκίνο της φίλης της, Γιάννας Χατζημιχάλη και την δική της περιπέτεια με την επάρατο νόσο, η Θεανώ Τσαουσάκη μιλάει για την μάχη του αδελφού της με την λευχαιμία.

«Ο αδελφός (σ.σ. ετεροθαλής) μου έχει λευχαιμία. Ευτυχώς όμως η νόσος βρίσκεται σε αρχικό στάδιο. Οι θεραπείες πηγαίνουν δόξα τω Θεώ καλά, αλλά χρειάζεται να υποβάλλεται σε αιμοκάθαρση, να υποβάλλεται σε ειδικές εξετάσεις, σε χημειοθεραπείες, του χορηγούνται φάρμακα. Η κατάστασή του είναι καλή, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως έχουν απομακρυνθεί οι κίνδυνοι. Ο ίδιος δεν θέλει να μιλάω γι' αυτό να σου πω την αλήθεια». Αυτό δήλωσε η ταλαντούχα 28χρονη τραγουδίστρια στην εφημερίδα News.

Προσθέτοντας πως «Μετά απ' όλα αυτά που έχω ζήσει (σ.σ. είχε κακοήθη όγκο στο συκώτι) δεν μπορώ να μένω ουδέτερη στον ανθρώπινο πόνο. Δυστυχώς, είναι γενικευμένο το κακό. Ο καρκίνος χτυπάει εκεί που δεν το περιμένεις. Πρώτα ήρθε η Γιάννα που ήταν μια χαρά και την χτύπησε στα γυναικολογικά... Τώρα ο αδελφός μου. Ο χαμός της Γιάννας ήταν πολύ ισχυρό σοκ για εμένα, ό,τι χειρότερο έχω βιώσει αυτόν το χρόνο. Ήταν από τα γεγονότα που με συγκλόνισαν πιο πολύ. (...) Αλλά ξέρω ότι από εκεί ψηλά, στον Παράδεισο όπου βρίσκεται, με προσέχει. Είναι ο άγγελός μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...