Παρασκευή 15 Φεβρουαρίου 2013

«Ο καρκίνος μας χτύπησε αλύπητα», δηλώνει ο Σπύρος Παπαδόπουλος


Για την περιπέτεια με τον καρκίνο που πέρασε πρόσφατα η συζυγός του Αθηνά Τσιλύρα μίλησε για πρώτη φορά ο Σπύρος Παπαδόπουλος στα πλαίσια τηλεοπτικής του εμφάνισης.

«Η γυναίκα μου πέρασε μια περιπέτεια. Όπως δυστυχώς τα περισσότερα σπίτια. Είναι της εποχής η ασθένεια αυτή. Χτυπάει αλύπητα. Περάσαμε δύσκολα, αλλά ξεπεράστηκε και είναι όλα μια χαρά». Αυτό δήλωσε ο δημοφιλής πρωταγωνιστής στην κάμερα του Fthis, ο οποίος όλο αυτό το διάστημα βρισκόταν στο πλευρό της συζύγου του.

Στα πλαίσια της ίδιας εμφάνισης ο Σπύρος Παπαδόπουλος είπε την γνώμη του για τους δημόσιους υπαλλήλους και την προοπτική να γίνει ο γιος του ένας από αυτούς «Οι δημόσοι υπάλληλοι έχουν μάθει να μην δουλεύουν. Κάθονται εκεί ξάπλα και περιμένουν να πεθάνουν. Δεν είναι δυνατόν ο γιος μου που είναι 22 ετών να είναι οκνηρός. Ο Χριστός και η Παναγία να γίνει ο γιος μου δημόσιος υπάλληλος. Είναι στο πρώτο έτος φοιτητής αλλά είναι και λιτοδίαιτος. Του δίνω 50 ευρώ και μου ξαναζητάει μετά από δύο μήνες».

Επίσης μίλησε για τα κέρδη από τις διαφημίσεις («Για όσες διαφημίσεις έχω κάνει για το δημόσιο δεν έχω πάρει ούτε ευρώ») και για την αδυναμία του Γιώργου Κιμούλη να πληρώσει τα χρέη του («Δεν διασύρθηκε ο Γιώργος. Απλά καταλαβαίνεις ότι όλα γίνονται για να ΄χαμε να λέγαμε όταν δεν γράφουν το όνομα άλλων οφειλετών που συλαμβάνονται και βάζουν το δικό του. Ο Γιώργος έχει ρυθμίσει τις οφειλές του και ζορίζεται όπως όλοι μας. Είναι ειλικρινής σου λέει, δεν έχω να τα δώσω". Προσπαθώ, ψάχνω»).


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...