Τρίτη 12 Φεβρουαρίου 2013

Η Beyonce για την ψεύτικη εγκυμοσύνη


Η  Beyonce  παραχώρησε μια εφ΄ όλης της ύλης συνέντευξη στην αμερικανική έκδοση της Vogue, στο τεύχος Μαρτίου.

Η Βlue Ivy, η μοναχοκόρη της, φαίνεται ότι την άλλαξε πολύ.

Αναφερόμενη σε αυτή είπε: " Η κόρη μου είναι ο δρόμος μου, το σπίτι μου και η καλύτερη μου φίλη".

Στη συνέντευξη αναφέρθηκε και στις φήμες, που την ήθελαν να μην είναι πραγματικά έγκυος, αλλά να παριστάνει την έγκυο.

" Αυτό ήταν πολύ παράξενο. Ποιος το σκέφτηκε αυτο; Δεν μπορεί να το πήρατε στα σοβαρά".

Και αμέσως αναφέρθηκε στην στιγμή εκείνη, που η κόρη της ερχόταν στον κόσμο: " Όταν είχα συσπάσεις, οραματίστηκα την κόρη μου να προσπαθεί να ανοίξει μια βαριά πόρτα. Και όταν συνειδητοποίησα πώς μπορεί να το κάνει αυτό ένα βρέφος, δεν σκεφτόμουν πια ότι πονάω. Μιλούσαμε! Ακούγεται τρελό αλλά ένιωσα τη σύνδεση μεταξύ μας".

Σε κάποιο άλλο σημείο της συνέντευξης μιλά για τις αλλαγές στο σώμα της, το οποίο από την αρχή της καριέρας της, δεν διστάζει να το προβάλλει, προκαλώντας θόρυβο γύρω από τη σκηνική της παρουσία.

Είπε: " Νιώθω το σώμα  μου εντελώς διαφορετικό. Νιώθω περισσότερη αυτοπεποίθηση, είτε είμαι λίγο πιο παχιά, είτε λίγο πιο αδύνατη. Νιώθω περισσότερο γυναίκα, πιο θηλυκή, πιο αισθησιακή. Και δεν υπάρχει ντροπή σε αυτό".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...