Τετάρτη 13 Φεβρουαρίου 2013

Ελεονώρα Μελέτη: «Δεν έχω χορέψει ποτέ μου τσιφτετέλι»


Με το διαγωνισμό για την ανάδειξη του κομματιού που θα εκπροσωπήσει φέτος την Ελλάδα στο διαγωνισμό της Eurovision να πλησιάζει, η Ελεονώρα Μελέτη και οι συνεργάτες της σχολίασαν κατά τη διάρκεια της εκπομπής της Δευτέρας την υποψηφιότητα της Αγγελική Ηλιάδη.

Αρχικά, η παρουσιάστρια δε θέλησε να πάρει θέση σχετικά με το αν της αρέσει το τραγούδι «Χίλιες Και Μία Νύχτες» με το οποίο είναι υποψήφια η Αγγελική, όταν όμως η Χριστίνα Πολίτη, που ήταν καλεσμένη στην εκπομπή, επέμεινε στην ερώτηση, η Ελεονώρα απάντησε: «Γενικά τα ακούσματά μου είναι πολύ μακριά από αυτό το τραγούδι», και συνέχισε: «Γενικά εμένα δεν μου αρέσει το τσιφτετέλί. Δεν έχω χορέψει ποτέ μου τσιφτετέλι».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...