Δευτέρα 4 Φεβρουαρίου 2013

ΑΛΕΞΗΣ ΚΩΣΤΑΛΑΣ "Ντρεπόμουν πολύ για τη φωνή μου"


Ο γνωστός σε όλους μας Αλέξης Κωστάλας μπορεί να έκανε τεράστια καριέρα χρησιμοποιώντας το μέταλλο της φωνής του, για εκείνον όμως ήταν κάτι για το οποίο μόνο ντροπή τον έκανε να νιώθει.

Αυτό εξομολογείται σήμερα σε συνέντευξη που παραχώρησε σε περιοδικό της Κύπρου.

Σε ερώτηση του δημοσιογράφου για το περιοδικό "Down Town" Κύπρου ο Αλέξης Κωστάλας δεν δίστασε να πει ότι:

"Εγώ ποτέ δεν το πίστεψα. Για πολλά χρόνια ντρεπόμουν για τη φωνή μου. Ακόμα και τώρα όταν μου λένε πόσο τους αρέσει, η πρώτη μου σκέψη είναι "πλάκα μου κάνουν;".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...