Πέμπτη 7 Φεβρουαρίου 2013

«Από παιδί φόβομουν ότι θα μου πατήσει την μάνα αυτοκίνητο ή τρένο», δηλώνει η Ελένη Μενεγάκη

Για την άγνωστη φοβία που της προκάλεσε ο θάνατος του πατέρα της μίλησε η Ελένη Μενεγάκη στην εκπομπή της.

«Επειδή είχα χάσει τον πατέρα μου, σε όλη την παιδική μου ηλικία φοβόμουν μήπως πατήσει τη μαμά μου αυτοκίνητο, μήπως την πατήσει τρένο, μήπως λιποθυμήσει και δεν την βρει κανείς. Φοβόμουν γενικά μήπως πάθει κάτι η μαμά μου και τη χάσω». Αυτό αποκάλυψε η παρουσιάστρια στα πλαίσια συνομιλίας της με ψυχολόγο για τους φόβους των παιδιών και των μαμάδων τους.

Προσθέτοντας πως «Αυτό το πράγμα δεν μου βγήκε καθόλου σε καλό. Όσο ήμουν παιδί κουβαλούσα μια μόνιμη αγωνία για τη μαμά μου. Γι' αυτό δεν πιστεύω ότι τα παιδιά πρέπει να κουβαλάνε τις αγωνίες των παιδιών τους. Οι γονείς πρέπει να έχουν τις αγωνίες για τα παιδιά και να τις λύνουν κιόλας. (...) Δεν θα ήθελα τα παιδιά μου να ξέρουν τις αδυναμίες μου ή τις φοβίες μου ή τις στεναχώριες μου γιατί τα παιδιά θέλω να μεγαλώνουν και να είναι ανάλαφρο το μυαλό τους».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...