Σάββατο 9 Φεβρουαρίου 2013

«Δεν θεωρώ ότι ο γάμος και η εγκυμοσύνη στα 14 μου έχει αφήσει κάτι κακό», δηλώνει γνωστή τραγουδίστρια


Για το extreme στιλ της και την 17χρονη κόρη της μίλησε η -μόλις 31χρονη- Τάμτα σε τηλεοπτική της εμφάνιση.

«Δεν θεωρώ ότι ο γάμος και η εγκυμοσύνη στα 14 μου έχει αφήσει κάτι κακό. Σίγουρα δεν ήμουν γυναίκα συνειδητοποιημένη, αλλά βρήκα τον εαυτό μου έτοιμο για αυτό που έκανα. Μεγάλωσα μόνη το παιδί μου και νομίζω τα κατάφερα καλά. (...) Όταν είδα την κοιλιά μου να φουσκώνει, αισθάνθηκα περίεργα. Και όσο πιο πολύ μεγαλώνω, τόσο πιο περίεργο το βλέπω όλο αυτό». Αυτό δήλωσε η Τάμτα στο Βράδυ.

Προσθέτοντας, όσον αφορά το αν η κόρη της αισθάνεται Ελληνίδα, «Η κόρη μου όσο περνάνε τα χρόνια εκτιμάει λίγο παραπάνω την χώρα από όπου προέρχεται. Υπήρχε περίοδος που δεν ήθελε να ακούσει Γεωργιανά. Για πολλούς λόγους. Μεταξύ των οποίων και ο ρατσισμός, που την έκανε να είναι μαγκωμένη όσον αφορά την καταγωγή της. Πλέον είναι πιο συνειδητοποιημένη».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...