Τρίτη 5 Φεβρουαρίου 2013

«Δεν έχω να πληρώσω τους λογαριασμούς, περιμένω πότε θα έρθουν να με μαζέψουν», δηλώνει γνωστή κωμικός


Για τις οικονομικές δυσκολίες που αντιμετωπίζει μίλησε η Σοφία Βογιατζάκη σε γνωστό τηλεοπτικό σάιτ.

«Έχω βγάλει χρήματα από την δουλειά μου! Έχουν περάσει πολλά λεφτά από τα χέρια μου από αυτή τη δουλειά, αλλά οι συνθήκες ήταν άλλες. Πάνε πια αυτά τα λεφτά. Τώρα πια κάνουμε ένα σωρό δουλειές και έρχονται λογαριασμοί και μένουν απλήρωτοι, γιατί απλά δεν μπορώ, όπως και πολλοί Έλληνες, να τους πληρώσω. Περιμένω πότε θα μου χτυπήσουν το κουδούνι να με μαζέψουν!». Αυτό δήλωσε η γνωστή κωμικός με το χαρακτηριστικό γέλιο στο entertv, στην συνέντευξη που έδωσε με αφορμή την μουσικοθεατρική παράσταση στην οποία εμφανίζεται στο Fix.

Προσθέτοντας, όσον αφορά το ποιές πολυτέλειες έχει κόψει «Πάνε οι παλιές καλές εποχές που πήγαινα στα καλλυντικάδικα και τα ξεσήκωνα! Τώρα πια βάζω κρέμα με τρία ευρώ».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...