Σάββατο 9 Φεβρουαρίου 2013

Αλέξης Γεωργούλης: «Έχω κλάψει σαν κουτάβι για γυναίκα»


Ο Αλέξης Γεωργούλης σε πρόσφατη τηλεοπτική του συνέντευξη μίλησε για την επιστροφή του στην Ελλάδα από την Αμερική και για τη «βαρετή» ζωή του στο Λος Άντζελες.

«Η ζωή η κανονική στο Λος Άντζελες, ενός ανθρώπου σαν κι εμένα, ανύπαντρου και ανώριμου, είναι πολύ βαρετή. Γιατί δεν έχεις να κάνεις πολλά προσωπικά πράγματα. Ο,τι κάνεις, αφορά τη δουλειά. Οπότε, δεν μπορείς να μένεις και για πολύ στο σπίτι. Έχω σκεφτεί πολλές φορές να κάνω μια στροφή και φλερτάρω με την ιδέα του σπίτι-γραφείο, γραφείο-σπίτι. Καμιά φορά περνάει από το μυαλό μου. Έχω σκεφτεί να παντρευτώ, αλλά δεν μου έκατσε», δήλωσε ο ηθοποιός.

Δήλωσε επίσης ότι είναι σχεδόν βέβαιος πως δεν πρόκειται να βρει αυτό που ψάχνει και αυτό γιατί «Από τη μια είναι ο έρωτας, που δεν τον ρωτάς πότε θα σου φύγει και πόσο θα κάτσει, και από την άλλη είναι ο γάμος και η οικογένεια, που εσύ πρέπει να αποφασίσεις και να πάρεις την ευθύνη. Και τις περισσότερες φορές, θες να παντρευτείς από έρωτα. Οπότε, όταν θες να βρεις αυτό το συνδυασμό, που κάτι τέτοιο ψάχνω κι εγώ, δεν πρόκειται να κάτσει ποτέ. Άρα, αν θέλω να κάνω παιδί, θα πρέπει να αναθεωρήσω και να τη δω αλλιώς, και όχι μέσω έρωτος!».

Κλείνοντας, εξομολογήθηκε ότι σε μικρότερη ηλικία «μου έχει κάνει πρόταση γάμου γυναίκα σε μικρότερη ηλικία», ενώ δε δίστασε να αποκαλύψει ότι «έχω κλάψει σαν κουτάβι για γυναίκα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...