Σάββατο 9 Φεβρουαρίου 2013

Ελένη Μενεγάκη: Πέταξε τα παπούτσια της και έκανε μασάζ!


Έβγαλε τα δωδεκάποντά της η Ελένη Μενεγάκη και έκανε μασάζ on air!

«Και εγώ αναρωτιέμαι γιατί δεν μπορώ εγώ να κάτσω να απολαύσω αυτή την απολέπιση και αυτό το πολύ ωραίο μασάζ; Βλέπω αυτό το κορίτσι με το μπουρνούζι του που είναι έτοιμο και ζηλεύω »,είπε χαρακτηριστικά!

Ξάπλωσε στο κρεβάτι, έβγαλε τα παπούτσια και απόλαυσε το μασάζ! «Θέλω και εγώ μία γεύση... Εγώ δεν δικαιούμαι να με ακουμπήσει κάποιος δυο λεπτά και να μου αρέσει...» τόνισε η Ελένη! Απολάμβανε το μασάζ, έκανε συνεχώς ερωτήσεις και δεν σηκωνόταν με τίποτε! Όταν λοιπόν σηκώθηκε άρχισε να περπατά ξυπόλυτη!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...