Παρασκευή 8 Φεβρουαρίου 2013

Κ. Αρζόγλου: "Μπορεί να μου πάρουν το σπίτι αλλά όχι την αξιοπρέπειά μου"


Σοβαρά οικονομικά προβλήματα φαίνεται πως αντιμετωπίζει το τελευταίο διάστημα ο Κώστας Αρζόγλου με κίνδυνο να χάσει ακόμα και το σπίτι του. Παρόλο που ο ηθοποιός έχει εργαστεί σκληρά όλα αυτά τα χρόνια η κρίση του χτύπησε την πόρτα. Τα τελευταία τρία χρόνια μάλιστα δούλεψε εντατικά στην τηλεόραση αλλά δεν έχει πληρωθεί ακόμη. 

Ο Κώστας Αρζόγλου μιλώντας στην κάμερα του Μίλα εξηγεί πως έφτασε στο σημείο να είναι ένα βήμα πριν την κατάσχεση. “τα τούβλα μπορούν να τα κατασχέσουν, την φαντασία μου όχι”, δηλώνει ο ίδιος θέλοντας να αντιμετωπίσει την κατάσταση θετικά και συμπληρώνει “μπορεί να μου πάρουν το σπίτι αλλά όχι την αξιοπρέπειά μου”.

Δες την εξομολόγηση του ηθοποιού στο Μίλα:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...