Κυριακή 3 Φεβρουαρίου 2013

ΚΕΛΛΥ ΣΑΚΑΚΟΥ: "Ένα παιδί θα μου έβαζε εμπόδια"


Η Κέλλυ Σακάκου είναι η πρώτη παρουσιάστρια στην ελληνική τηλεόραση.

Το γυαλί την αγάπησε από την πρώτη στιγμή και της χάρισε αμέτρητες επιτυχίες.

Μιλώντας στην εφημερίδα "News" για την προσωπική της ζωή αποκάλυψε γιατί δεν έκανε παιδιά. "Έχω κάνει ένα γάμο και δεν έχω παιδιά. Είμαι καλά στη ζωή μου. Ποτέ δεν με ενδιέφεραν τα παιδιά και γι΄αυτό δεν έκανα. Ήθελα να είμαι χαλαρή και να πηγαίνω στη δουλειά μου. Ένα παιδί θα μου έβαζε εμπόδια.

Ήμουν μοναχοπαίδι και πολύ υπερπροστατευμένο και ενδεχομένως δεν ήθελα και εκείνο να βιώσει την καταπίεση που έζησα εγώ. Σαν αντίδραση" ανέφερε χαρακτηριστικά η Κέλλυ Σακάκου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...