Παρασκευή 7 Μαρτίου 2014

Τι απαντά ο Πέτρος Κωστόπουλος στις συκοφαντίες περί Μενεγάκη, στο Πρωινό mou [βίντεο]

Ο παρουσιαστής απάντησε στις δηλώσεις που ειπώθηκαν γύρω από την σχέση του με τον Γιάννη Λάτσιο και την Ελένη Μενεγάκη.


«Εξαιρετικός είναι ο Γιώργος Λιάγκας, αλλά θα πρέπει να θυμάται ιστορία» δήλωσε ο παρουσιαστής και αμέσως ξεκαθάρισε για τα όσα ακούστηκαν για το πρόσωπο του.

«Επειδή γίνεται πολύ κουβέντα γύρω από εμένα, την Τζένη, την Μενεγάκη και του έλεγε του Γιώργου -θα έπρεπε να το ξέρει πολύ καλά ο Γιώργος- ότι όταν εγώ ήμουν με τον Λάτσιο και τσακωμένος με την Ελένη, είναι γιατί δούλευα το 2009 στον ΑΝΤ1. Εγώ το 2009 δεν έκανα τηλεόραση. Το 2010 πήγα στον ALPHA και στο τέλος του 2011 ξεκίνησα στον ΑΝΤ1. Τέτοιες ανακρίβειες θα παρακαλούσα, επειδή είναι και ωραίο παλικάρι...» ανέφερε στο Πρωινό mou ο Πέτρος Κωστόπουλος , ενώ μίλησε και για  δημοσίευμα του Εγώ Weekly που ασχολήθηκε με το ίδιο θέμα.

«Το είδα και σε ένα περιοδικό ότι εγώ ήμουν με τον Γιάννη πιο πολύ και όχι με την Ελένη επειδή ήμουν υπάλληλος του ΑΝΤ1. Να πάτε να...δείτε ότι δεν ήταν έτσι και να επαναρθώσετε θα παρακαλούσα πάρα πολύ. Είναι χυδαιότητα αυτό»!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...