Κυριακή 5 Ιανουαρίου 2014

Μαρία Μπεκατώρου: Η απώλεια του πατέρα της και η συγκίνηση για τον Χρήστο Χολίδη

«Όταν έχασα τον μπαμπά μου το καλοκαίρι, ο Χρήστος αμέσως μόλις το έμαθε με πήρε τηλέφωνο και ήρθε από το σπίτι. Επειδή τον κηδέψαμε στην Κεφαλονιά, με το που φτάσαμε με παίρνει τηλέφωνο και μου λέει “πού είσαι; κι εγώ τρέχω σαν τρελός για να προλάβω το καράβι στην Κυλλήνη για να έρθω!”. Ήρθε μόνο για μισή μέρα και μου είπε “εγώ θα φύγω από εδώ, όταν θα χαμογελάσεις”»

Στην εκπομπή της Ναταλίας Γερμανού «Η Γερμανού Ξανάρχεται» βρέθηκε καλεσμένη η Μαρία Μπεκατώρου, η οποία συγκινήθηκε οn camera μιλώντας για την απώλεια του πατέρα της και την στήριξη του καλού της φίλου Χρήστου Χολίδη.

Η παρουσιάστρια μίλησε για την περίοδο που έχασε τον πατέρα της και τη στήριξη που είχε από τον γνωστό τραγουδιστή. «Είμαστε οικογένεια πια. Τον θεωρώ οικογένειά μου. Ήξερα τι άνθρωπος είναι. Πως μπορεί να φτάσει από εκεί που δεν το περιμένεις, εκεί που τον χρειάζεσαι. Μου έχει σταθεί, και θέλω πάντα να είμαι δίπλα του» είπε αρχικά και συνέχισε φανερά συγκινημένη: 

«Όταν έχασα τον μπαμπά μου το καλοκαίρι, αμέσως μόλις το έμαθε με πήρε τηλέφωνο και ήρθε από το σπίτι. Επειδή τον κηδέψαμε στην Κεφαλονιά, με το που φτάσαμε με παίρνει τηλέφωνο και μου λέει “πού είσαι; κι εγώ τρέχω σαν τρελός για να προλάβω το καράβι στην Κυλλήνη για να έρθω!”. Ήρθε μόνο για μισή μέρα και μου είπε “εγώ θα φύγω από εδώ, όταν θα χαμογελάσεις”».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...