Δευτέρα 6 Ιανουαρίου 2014

Μαρία Μπεκατώρου:«Δεν θα κάνω ποτέ πλαστική γιατί φοβάμαι το νυστέρι»

Μπορεί η Μαρία Μπεκατώρου να είναι από τις λίγες επώνυμες που έκαναν μπότοξ και το παραδέχονται, αλλά όσο κι αν δεν θέλει τις ρυτίδες, κάτι παραπάνω από αυτό δεν θα το έκανε ποτέ. 


Όπως δήλωσε η ίδια σε συνέντευξή της στο περιοδικό ΕΓΩ, ο χρόνος δεν την φοβίζει. Και απαντά με θάρρος στην ερώτηση αν έχει κάνει πλαστική:


«Όχι. Δεν θα κάνω ποτέ πλαστική γιατί φοβάμαι το νυστέρι. Αν βγει το χάπι που, όταν το παίρνεις, θα δείχνεις 20 χρόνια νεότερη, θα το τολμήσω. Εγχείρηση για να βελτιώσω την εξωτερική μου εμφάνιση δεν πρόκειται να κάνω ποτέ»

-Δεν έχεις κρύψει βέβαια ότι έχεις κάνει μπότοξ

«Είναι αλήθεια. Ότι φαίνεται πρέπει να το λέμε...»

-Μου έκανε εντύπωση ότι ξεκίνησες πριν 8 χρόνια, ουσιαστικά σε πολύ μικρή ηλικία. Ήταν καθαρά γυναικεία ανασφάλεια;

«Όχι. 'Εκανα μπότοξ γιατί δε μου άρεσαν οι ρυτίδες μου. Μου άρεσε το αποτέλεσμα και συνέχισα να το πράττω. Θα κάνω για πάντα. Ούτως ή άλλως, το μπότοξ πρέπει να το ξεκινάς από μικρή ηλικία. Διαφορετικά δεν έχεις λόγο να το κάνεις».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...