Κυριακή 5 Ιανουαρίου 2014

Βίκυ Καγιά: «Οι δυσκολίες στη δουλειά και στα προσωπικά μου»

«Δε σκέφτηκα ούτε στιγμή να τα παρατήσω» είπε το μοντέλο


Η Βίκυ Καγιά μίλησε για όλα...

Για τις δυσκολίες που συνάντησε μέχρι να καταξιωθεί στο χώρο της αλλά και για τα προβλήματα στην προσωπική της ζωή. 


«Στο δρόμο μου συνάντησα πολλές και σοβαρές δυσκολίες τόσο στη δουλειά μου όσο και στην προσωπική μου ζωή. Οι δυσκολίες, όμως, είναι ο μόνος τρόπος να προχωράμε και να μαθαίνουμε. Θεωρώ ότι δεν πρέπει ποτέ να το βάζουμε κάτω. Δε σκέφτηκα ούτε στιγμή να τα παρατήσω» είπε το μοντέλο στο περιοδικό «Adore».

Στην ερώτηση της δημοσιογράφου για το αν οι άντρες τη φλερτάρουν απαντά: «Βεβαίως και με φλερτάρουν στα όρια που επιτρέπω και εγώ η ίδια».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...