Σάββατο 2 Νοεμβρίου 2013

Η Ελένη Γερασιμίδου "τα χώνει" στον Λάκη Λαζόπουλο

«Δεν έχω κόντρα με κανέναν, ούτε ποτέ θα πω ότι με πολέμησε ο ένας και ο άλλος στη δουλειά μου»


Πριν από μερικές ημέρες, η Ελένη Γερασιμίδου είχε εκφράσει τη δυσαρέσκειά της για τη συνεργασία της με τον Λάκη Λαζόπουλο και σε συνέντευξή της έρχεται να ξεκαθαρίσει τι ακριβώς ήθελε να πει, αφήνοντας να εννοηθεί ότι παρεξηγήθηκαν τα λεγόμενά της. 

«Δεν έχω πει κάτι φοβερό και τρομερό. Είπα ότι "δεν με χρειάστηκε"» είπε η ηθοποιός στο περιοδικό ΛΟΙΠΟΝ, ξεκαθαρίζοντας σχετικά με το τι συνέβη ανάμεσά στην ίδια και τον Λάκη Λαζόπουλο και σταμάτησε η συνεργασία τους. «Δεν με κάλεσε, καθόλου, και είπα: "Καλύτερα, γιατί δεν συμφωνώ πια με το περιεχόμενο της εκπομπής"», συμπλήρωσε.

Όσο για το ποια είναι η σημερινή τους σχέση; «Ποια σχέση; Δεν έχουμε μαλώσει, αλλά εδώ και χρόνια δεν έχουμε καμία ιδιαίτερη σχέση, παρά μόνο όταν παίζουμε. Η σχέση, όταν παίζαμε, ήταν εξαιρετική, γιατί είμαστε καλοί στη δουλειά μας», σχολίασε και συνέχισε λέγοντας: «Υπάρχει κόντρα πολιτική, η οποία δεν έχει εκδηλωθεί προσωπικά και σε αντιπαράθεση, αλλά υπάρχει. Δεν είναι αυτός ο λόγος της μη συνεργασίας. Για τη συνεργασία αποφασίζει ο Λάκης και φέτος δε με χρειάστηκε. Δεν έχει να κάνει με την επαγγελματική μου πορεία, ούτε με τη δική του, δεν είχαμε κανένα συμβόλαιο ότι θα είμαστε συνέχεια μαζί. Δεν με έδιωξε. Έδιωξε τέσσερα κορίτσια που δούλευαν εκεί, δικαίωμά του. Δεν έχω κόντρα με κανέναν, ούτε ποτέ θα πω ότι με πολέμησε ο ένας και ο άλλος στη δουλειά μου. Κανείς δεν με πολέμησε, επιβίωσα με τη δύναμή μου και αυτό θα συνεχίσω να κάνω».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...