Πέμπτη 31 Οκτωβρίου 2013

Σκαρμούτσος: «Προσπαθούσα να απεξαρτηθώ από την ηρωίνη»

Απίστευτη περιγραφή από τον Δημήτρη Σκαρμούτσο που σοκάρει. «Προσπαθούσα να απεξαρτηθώ από την ηρωίνη. Μου ερχόταν να χτυπήσω το κεφάλι μου στον τοίχο από τον πόνο».

Φοβήθηκε ότι η δημόσια παραδοχή του ότι υπήρξε αλκοολικός και χρήστης ουσιών, θα έκανε κακό στην δημόσια εικόνα του; «Δεν συμφωνώ καθόλου με την νοοτροπία στην Ελλάδα όπου οτιδήποτε «μαύρο» υπάρχει στην ζωή μας προσπαθούμε να το κρύβουμε. Όταν πεις ότι έχεις κάποιο πρόβλημα σημαίνει ότι το έχεις αποδεχτεί και αυτό είναι το πρώτο βήμα για να το επιλύσεις. Δεν θεωρώ ότι είναι κακό που παραδέχτηκα ότι έχω κάνει ηρωίνη γιατί είμαι εδώ, είμαι ζωντανός και είμαι δημιουργικός. Ειδικά όταν βγήκα στην τηλεόραση μου είπαν: «Είσαι τρελός που θα βγεις και θα πεις ότι ήσουν αλκοολικός;» Εγώ τότε τους απαντούσα: «Δεν με ενδιαφέρει. Η κουζίνα με έχει θρέψει όλα αυτά τα χρόνια και αν δεν με θέλουν στην τηλεόραση, εγώ θα συνεχίσω να μαγειρεύω όπως κάνω τόσα χρόνια τώρα» τόνισε στο ΟΚ. Ποιο είναι το δύσκολο κομμάτι της απεξάρτησης; «Όταν μπλέξεις με τα ναρκωτικά και το αλκοόλ, παύεις να κυριεύεις εσύ τον εαυτό σου. Αυτό λοιπόν που είναι πιο δύσκολο από όλα είναι να ξαναβρείς την αυτοπεποίθησή σου. Όταν προσπαθούσα να απεξαρτηθώ από την ηρωίνη είχα τέτοιους πόνους που μου ερχόταν να χτυπάω το κεφάλι μου στον τοίχο. Αλλά αυτοί οι πόνοι διήρκησαν δυο εβδομάδες. Μου πήρε δυο χρόνια να ξαναβρώ τον εαυτό μου.» Όσο για τον ρατσισμό που δέχτηκε για τα τατουάζ του, είπε: «Όταν έμπαινα σε ένα εμπορικό κέντρο, οι υπεύθυνοι ασφαλείας με συνόδευαν σε όλα τα μαγαζιά από φόβο ότι θα κλέψω τα εμπορεύματα. Έβλεπα ανθρώπους στο δρόμο να αλλάζουν πεζοδρόμια γιατί φοβόντουσαν ότι θα τους ληστέψω.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...