Πέμπτη 31 Οκτωβρίου 2013

Ελένη Χατζίδου: «Πήγαινα για γάμο με το σύντροφο μου, και με κεράτωσε!»

Για μια από τις δυσκολότερες περιόδους της ζωής της μίλησε η Ελένη Χατζίδου, η οποία αποκάλυψε πως στο παρελθόν πήγαινε για γάμο με έναν σύντροφο της, αλλά εκείνος την απάτησε, με αποτέλεσμα να πέσει στα πατώματα!

«Όταν είσαι σε μια σοβαρή σχέση που πάει για γάμο και σε κερατώνουν, δεν μπορείς να το πάρεις και με πολλή ψυχραιμία. Και δυστυχώς μου έτυχε να χωρίσω έτσι. Σε όλες μου τις σχέσεις, έλεγα πως αν συμβεί κάτι τέτοιο θα ήθελα να το μάθω, αλλά όταν τελικά το έμαθα πάτησα τα κλάματα και ήμουν χάλια για καιρό».

Μπορεί να την έχουν απατήσει, αλλά παραδέχεται πως κι εκείνη έχει απιστήσει:
«Έχω κερατώσει, αλλά δεν θα το ξαναέκανα. Όχι γιατί το έζησα και είδα πως είναι, αλλά γιατί ωρίμασα και πιστεύω ότι αναιρείς τον ίδιο σου τον εαυτό και τις επιλογές σου με κάτι τέτοιο. Ειδικά αν πας για γάμο και κερατώσεις, είναι το χειρότερο. Αν είναι ν΄απατήσεις τον άνθρωπο που θα μοιραστείς μαζί του όλη σου τη ζωή, δεν υπάρχει λόγος να το κάνεις».

Το τραγούδι «Χειρότερη να είναι η κάθε σου η μέρα», ήρθε μετά τον άσχημο χωρισμό της, όταν τον διηγήθηκε στον καλό της φίλο Παντελή Παντελίδη, κι εκείνος της το έγραψε:

«Μου φάνηκε πολύ σκληρό και κυνικό να το λέει μια γυναίκα. Νόμιζα ότι θα με μισήσουν. Απορούσα πως θα έβγαινα στην πίστα και θα κοιτούσα τον άλλον στα μάτια τραγουδώντας το. Αλλά έγινε το αντίθετο, γιατί τελικά είπα αυτό που κανείς δεν τολμά να πει δημόσια μετά από έναν χωρισμό».

Τέλος, δηλώνει προσγειωμένη λέγοντας πως πριν κάνει επιτυχία ήταν έτοιμη να τα παρατήσει:
«Ξέρω ότι όπως όλα έγιναν ξαφνικά έτσι γρήγορα μπορούν να τελειώσουν και αυτό δεν μου επιτρέπει να ψωνιστώ».


Πηγή: You

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας είναι απαραίτητα, αρκεί να μην είναι υβριστικά ή διαφημιστικά...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...